וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסינים בטוחים שמצאו שלד ענק של דרקון ללא כנפיים

22.10.2017 / 0:05

המקומיים בטוחים שמצאו הוכחה לקיומם של דרקונים, אחרי שמצאו שלד עצמות באורך 18 מטרים עם גולגולת מפלצתית. ברשתות החברתיות סבורים שמדובר בתפאורה מסרט אולם ברשויות לא מאשרים ולא מכחישים

האם תועד דרקון מעופף בסין?/YOUTUBE

בסרטון – תיעוד מסין של "דרקון מעופף"

חאליסי ודאי תתבאס לגלות שהיא לא היחידה שמגדלת דרקונים להנאתה. תושבי זאנג'יאקו, סין, מצאו השבוע מה שנראה כמו שרידי שלד של דרקון עצום ללא כנפיים. השלד שנמצא בכפר הצפוני משתרע לאורך של 18 מטרים וכולל גולגולת גדולה, שתי זרועות זעירות ושלד עצמות ארוך במיוחד. לדרקונים הסינים המסורתיים, שלא כמו הדרקונים המתוארים במיתולוגיה המערבית, אין כנפיים והם לכאורה "שוחים" באוויר כך שהממצא מתאים במדויק לתיאור הזה.

ככה הוא נראה:

עוד באותו נושא

האם הממשלה מסתירה מהציבור שרידים של חייזרים שנמצאו בקבר?

לכתבה המלאה

השלד המצמרר שכנע את תושבי האזור בקיומם של דרקונים. רבים הגיעו למקום וצילמו את התגלית. באחד הסרטונים שצבר כבר יותר מ-10 מיליון צפיות נראה היצור המסתורי מוקף בעשרות אנשים שבאו לראותו. ברשתות החברתיות מיהרו להרגיע את הרוחות וטענו שהשלד הונח שם במכוון ושככל הנראה מדובר בתפאורה של סרט. עד כה לא היה מי שאישר את הדברים וגם ברשויות המקומיות עדיין לא שחררו הצהרה רשמית בנושא, מה שרק מעלה את חשדם של המאמינים שמדובר בדבר האמיתי. מה אתם אומרים: אמיתי או לא?

שלד של דרקון. יוטיוב, צילום מסך
נראה אמיתי: שלד של דרקון נמצא בסין/צילום מסך, יוטיוב
שלד של דרקון נמצא בסין. יוטיוב, צילום מסך
המקומיים המומים משלד של דרקון באורך 18 מטרים/צילום מסך, יוטיוב
  • עוד באותו נושא:
  • דרקון
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully