וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים עצרו שתי ישראליות בדרכן לרמאללה והשיבו אותן לישראל

18.10.2017 / 0:13

שעות ספורות לאחר הודעת הקבינט נגד הפיוס הפלסטיני, כוחות הביטחון של הרשות עצרו את השתיים והעבירו אותן לידי משטרת ישראל. השתיים, שהיו בדרכן למחנה הפליטים אלמערי, הועברו להמשך טיפול בתחנת בנימין

מחנה הפליטים שועפט, 2 באוקטובר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
השתיים היו בדרך למחנה פליטים ברמאללה/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

שתי ישראליות נעצרו אמש (שלישי) על ידי כוחות הביטחון הפלסטינים באזור רמאללה. השתיים, שהיו בדרכן למחנה הפליטים אלמערי, הועברו על ידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית להמשך טיפול במרחב בנימין של משטרת ישראל.

האירוע התרחש שעות ספורות לאחר ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני, שבסיומה הוחלט כי ממשלת ישראל לא תנהל קשרים עם ממשלה פלסטינית שנשענת על תמיכת חמאס.

בהודעה שפורסמה לשכת ראש הממשלה בסוף ישיבת הקבינט, שדנה בתהליך הפיוס הפנים פלסטיני, פורטו שורה של תנאים שישראל דורשת שיתקיימו על מנת שתנהל מו"מ עם ממשלה פלסטינית הנשענת על חמאס, ובראשם עמידה בתנאי הקוורטט, הרביעייה הבינלאומית: פירוק חמאס מנשק, הכרה בישראל ובהסכמים בינלאומיים והפסקה של הטרור.

תנאים נוספים שפורטו הם "השבת חללי צה"ל והאזרחים הישראליים המוחזקים בעזה, שליטה ביטחונית מלאה של הרשות בעזה, כולל במעברים ומניעת הברחות והמשך סיכול תשתיות הטרור של חמאס ביהודה ושומרון". הקבינט דורש גם שחמאס יתנתק מאיראן, והודיע כי יאפשר הזרמת כספים וציוד הומניטרי לעזה, רק באמצעות הרשות הפלסטינית והמנגנונים שהוקמו לשם כך.

(עדכון ראשון: 23:09)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully