וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנסג'נדרית ששילמה יותר ממיליון דולר כדי להפוך לבובת ברבי

23.10.2017 / 8:47

זמרת הפופ הטרנסית ניקי אקזוטיקה עברה אינספור ניתוחים בעלות של יותר ממיליון דולר כדי להפוך לבובת ברבי אנושית וכעת היא מחפשת אחרי בובת הקן שישלים אותה - גבר שרירי וגבוה, חתיך וישר

עריכה: יוסי אלטר

ייתכן שכבר יצא לכם להיתקל בניקי אקזוטיקה, זמרת הפופ הטרנסית שהקימה את להקת הבנות הטרנסג'נדרית הראשונה, סיקרט גירלס, אבל אם עוד לא הכרתם - טוב שזה קורה עכשיו. אקזוטיקה, בת ה-35 מהובוקן, ניו ג'רזי, מהווה השראה לטרנסיות צעירות וזוכה לאהדה גדולה בקהילה. היא עברה אינספור ניתוחים בעלות של יותר ממיליון דולר כדי להפוך לבובת ברבי מושלמת ככל האפשר ומחפשת עכשיו אחר גבר - בובת הקן שישבה את לבה.

אל תתנו למראה הפלסטיקי להטעות אתכם. ניקי יודעת בדיוק מה היא עושה. היא בילתה תחת סכין הניתוחים במשך כמעט שני עשורים ו"תיקנה" כמעט כל סנטימטר בגוף שלה ממניע אחד פשוט - להיות מסוגלת להסתכל על עצמה במראה ולחייך. רצון בסיסי של כל אדם. במקרה שלה היא הייתה כלואה בגוף של גבר וידעה כבר מגיל צעיר שהיא תוכל להיות מאושרת רק כשתראה כמו האלילה שלה, בובת הברבי המושלמת.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הברבי האנושית שרוצה שיהיה לה את החזה הכי גדול בגרמניה

לכתבה המלאה

כשהייתה רק בת 4 וחיה בתור ג'ייסון טורס, היא פיתחה אובססיה לברבי ונהגה לשים על עצמה איפור ולק בציפורניים. בבית הספר היא סבלה מבריונות מעמיתיה התלמידים, אבל לא נתנה לזה לעצור אותה. בגיל 19, אחרי שביקרה בברים של טרנסג'נדרים, היא החליטה לעבור ניתוח לשינוי מין והמשיכה עם שלושה ניתוחי אף, שתי הגדלות חזה וניתוח להסרת הגרוגרת בתחילת שנות ה-20 שלה. מאז היא הוציאה מעל למיליון דולר על ניתוחים הכוללים בין היתר הסרת שומן, הוספת שתלי לחיים, ניתוחי עפעפיים, 4 ניתוחי סנטר, הרמת ישבן ובוטוקס.

אקזוטיקה, אמא גאה לשלושה ילדים הומוסקסואלים מאומצים, סיפרה ל-The Mirror על הניתוחים שעשתה: "עשיתי ניתוחים בעלות של יותר ממיליון דולר. חישבתי את זה לאחרונה והיה לי קשה להיזכר בכל מה שעשיתי לעצמי. יש בגוף שלי גלונים של סיליקון. בזבזתי הרבה במטרה לשנות כל דבר בגוף שלי, מהראש ועד הבהונות וזה השתלם לי". היא הוסיפה: "לכל מקום שאני נוסעת בעולם אנשים מסתכלים עליי ואומרים 'וואו, תסתכל על הגוף שלה, היא נראית כמו ברבי' וניגשים להצטלם איתי. כשאני הולכת ברחוב עם קוקו ארוך, שפתון ורוד לוהט, גוונים, ג'ינס וחולצת בטן, בנות אומרות 'או מיי גאד, את נראית בדיוק כמו ברבי' - ככה אני יודעת שהגשמתי את החלום שלי. כשאני מסתכלת על תמונות שלי כשהייתי ילד אני לא מזהה את עצמי. זה שינוי כל כך משמעותי שאני אפילו לא יכולה לראות בעצמי טיפה מהילד שהייתי פעם".

החיים בתור ג'ייסון טורס

אקזוטיקה זוכרת את הילדות הלא פשוטה שלה, "ננזפתי כששיחקתי בבובות של בת דודה שלי כשהייתי בת 4, ואז היו דברים קטנים כאלה כמו שתמיד הייתי מתיישבת בשירותים. מעולם לא השתנתי בעמידה. הרגשתי שנולדתי עם איבר המין הלא נכון כבר בגיל הזה. הייתי מבולבלת והרגשתי מבוכה. לא ידעתי מה לא בסדר אצלי. בזמנו לא ידעתי על האפשרות להיות טרנס וניסיתי לשמור את התחושות שלי בסוד". גם החיים כתלמיד בבית ספר לא היו קלים, היא אמרה: "קראו לי 'נערת שער' כי הייתי משתמשת בקונסילר ובעיפרון קטן כדי לצייר על הגבות שלי. הייתי קורבן לבריונות בבית הספר. לא משנה כמה פעמים הרביצו לי אחרי הלימודים או בחדר ההלבשה, מעולם לא ויתרתי על מי שאני והמשכתי לחיות את החיים שבחרתי לעצמי. כל מה שרציתי זה להיות מסוגלת להסתכל על עצמי במראה ולשכוח מהכאב הזה. עכשיו, אחרי הניתוחים, הרבה יותר קל לי לאהוב את עצמי, אבל זה לא עושה אותי יותר טובה מכם, כי גם אני הייתי פעם במקום שלכם. המראה הוא רק קליפה, הלב הוא מה שמגדיר אותנו".

את שלב הניתוחים - נכון להיום - היא סיימה, אבל חסרים לה עוד שני דברים להשלמת הלוק. "בשלב מסוים הגעתי לרמה שלא הייתי צריכה לעבור יותר ניתוחים. נראיתי כמו אישה ביולוגית אבל לא הייתי מרוצה מהמראה הבסיסי. התמקדתי בלהיות בובת ברבי. לא רציתי רק להיות יפה. רציתי להיות מושלמת. עכשיו אני מרגישה שהגעתי הכי קרוב שאני יכולה לשלמות ואני מאושרת מהמראה שלי", היא אמרה, "בקרוב ארכוש BMW ורודה שתשלים את החבילה ואחר כך אחפש בחור חתיך שנראה כמו קן. אני אופטימית בכל הקשור למערכת יחסים, בתקווה שיום אחד אמצא את הקן שלי. אני מחפשת גבר שרירי וגבוה, חתיך וישר. אני אוהבת קעקועים וגברים יפים שנראים כמו קן".

צפו בסיפור המיוחד שלה:

ניקי אקזוטיקה בקליפ לשיר All Lined Up

סיקרט גירלס בקאבר לשיר One Last Time

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully