וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליד גן ילדים באשדוד: נמצא נפל של פגז ישן; אין נפגעים

16.10.2017 / 13:56

הנפל אותר במהלך חפירות בסמוך לגן שברחוב שלמה המלך. חבלני המשטרה הגיעו למקום ופינו את הנפל בבטחה. "התבקשתי לא להוציא את הילדים כדי לא לעורר פניקה", סיפרה מנהלת המעון

חשיפת פגז ישן במהלך חפירות סמוך לגן ילדים סמוך לרחוב שלמה המלך באשדוד  16 באקוטובר 2017. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
הנפל שאותר בסמוך לגן הילדים/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

נפל של פגז ישן אותר היום (שני) במהלך חפירות בסמוך לגן ילדים באשדוד. חבלני המשטרה הגיעו למקום, ברחוב שלמה המלך בעיר, ופינו בבטחה את הפגז הישן. החבלנים זיהו כי מדובר בפגז 90 מ"מ ולקחו אותו במהירות להמשך טיפול, הרחק מהילדים ששיחקו בגן הסמוך.

"הכול עבר בשלום. התבקשתי לא להוציא את הילדים כדי לא לעורר פניקה, ובזה נגמר הסיפור", סיפרה מנהלת המעון. "הילדים אפילו לא ידעו, וכך גם חלק מהצוות. המשטרה עדכנה אותי והכול נגמר בשלום. לא היינו בלחץ, חיכינו שהמשטרה תסיים ואז הוצאתי את הילדים לחצר אחר כך". אומרת מנהלת המעון.

במשטרה קראו לאחר האירוע לציבור לגלות אחריות ולהישמר בעת מציאת חפצים חשודים ופריטי לחימה ישנים, המסוכנים מאוד בגלל מצבם המעורער. "בכל מקרה שכזה יש לחייג 100 ולהותיר את הטיפול לידיהם המקצועיות של חבלני משטרת ישראל המיומנים לכך", נמסר.

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
בתגובה לירי על מטוס חיל האוויר בלבנון: צה"ל הפציץ בסוריה
"גנבו מצה"ל סכומי עתק": קצינים ועובדי חברה אזרחית חשודים בשוחד
אליה קדוש תישאר במעצר בתנאי אשפוז; אביה התפרץ על השופט

  • עוד באותו נושא:
  • אשדוד
  • נפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully