וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שיונתן בן ה-3 טבע למוות - כלייתו הושתלה בפעוטה בת שנתיים

15.10.2017 / 13:13

משפחתו של יונתן קוזק שמת בבית החולים רמב"ם בסוף השבוע הסכימה לתרום את איבריו, וסייעה לפעוטה שבשנתיים האחרונות נזקקה לטיפולי דיאליזה כמעט מדי יום. המשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות טביעתו של קוזק

ילד בן 3 טבע בבריכה בגן אירועים בקיבוץ אפק, 6 באוקטובר 2017. איחוד הצלה
גן האירועים שבו טבע קוזק בקיבוץ אפק/איחוד הצלה

בבית החולים רמב"ם בחיפה הושתלה בסוף השבוע בפעוטה בת שלוש כליה שנלקחה מיונתן קוזק, פעוט בן גילה שמת שלשום לאחר כשבוע שבו היה מאושפז במצב אנוש, בעקבות טביעה בבריכה בקיבוץ אפק שאזור הקריות. מבית החולים נמסר היום (ראשון) כי הכליה נקלטה היטב על פי כל הסימנים וכי מצבה של הפעוטה טוב. הפעוטה שזכתה לתרומת האיברים סבלה מאובדן תפקוד הכליות בגיל שנה ונזקקה בשנתיים האחרונות לטיפולי דיאליזה ארבע פעמים בשבוע.

בני משפחתו של קוזק, הגרים בקריית אתא, הסכימו לאחר מותו ביום שישי האחרון לתרום את איבריו. מותו נקבע בתום שבוע של אשפוז, לאחר שנמשה מהבריכה שבה טבע בגן האירועים בקיבוץ במהלך חתונה שנערכה במקום. צוותים רפואיים של מד"א ושל איחוד הצלה שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים, שם הצליחו הרופאים לייצב את מצבו ופינו אותו ליחידה לטיפול נמרץ ילדים. המשטרה מוסיפה לחקור את נסיבות האסון שהוביל לטביעתו ובסופו של דבר למותו של קוזק.

עוד בוואלה! NEWS:
בעקבות המתיחות: בסביבת נתניהו רוצים למנוע מאלשיך שנה רביעית
שנה וחצי מאחורי הסורגים: קובי פרץ נכנס לכלא מעשיהו
"הרס לא ייאמן": 40 הרוגים בתוך שבוע בשריפות ענק בקליפורניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully