וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין נתניהו למשטרה וקובי פרץ נכנס לכלא: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

15.10.2017 / 14:00

האם המפכ"ל ישלם בשנה רביעית בתפקיד על חקירות נתניהו? הזמר קובי פרץ מהיום אסיר, המפיק הווליוודי הארווי ווינסטיין סולק מהאקדמיה לקולנוע ומה נלבש בסתיו?

מערכת וואלה!

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

התקפות הדדיות בין ראש הממשלה למשטרה בעקבות הידיעה לפיה המשטרה תזמן את נתניהו לחקירות בימים הקרובים. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה, מדווח על האפשרות שהמפכ"ל אלשיך ישלם על הריב הזה בשנת כהונה רביעית. אורח המהדורה בנושא הוא משה מזרחי, לשעבר ראש אגף החקירות במשטרה.

הזמר קובי פרץ מהיום אסיר: הזמר החל היום לרצות את עונשו שנה, וחצי מאסר בפועל, על עבירות המס שביצע. כתב וואלה! NEWS אור רביד מדווח מהכניסה לבית הכלא, לשם הגיע פרץ מלווה בבני משפחתו.

מחאת הנכים מתחדשת אחרי החגים: מובילי האגף המתנגד "הנכים הופכים לפנתרים" חזרו הבוקר להפגין בכביש החוף. דנה ירקצי, כתבת הרווחה של וואלה! NEWS, מדווחת מהעומסים שנוצרו בעקבות ההפגנות.

אוסטריה הולכת היום לבחירות: רוב הסקרים חוזים כי הקנצלר הבא יהיה שר החוץ הנוכחי סבסטיאן קורץ בן ה-31 בלבד, מנהיג המפלגה השמרנית. גם הימין הקיצוני צפוי להתחזק ולהיות חלק מהקואליציה של קורץ. הפעם יש גם מיני שערורייה ישראלית בבחירות. טל רימון, עיתונאית בהנדסבלט גלובאל בברלין, מדווחת.

המפיק ההוליוודי הארווי ווינסטיין ממשיך לשלם מחיר על פרשת ההטרדות המיניות. הלילה הודיעה האקדמיה לקולנוע כי היא מסלקת אותו משורותיה. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה! תרבות, על העדכונים האחרונים בפרשה.

מה נלבש בסתיו 2017: אחרי החגים מסמנים רשמית את תחילת הסתיו, אילו טרנדים משבועות האופנה יצלחו את המעבר לרחוב ולארון של הישראליות? נאווה סילוורה, וואלה! אופנה, עם הפריטים שכדאי לרכוש.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully