וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסלנד: הנשיא התמוטט ונחבל - בגלל "אמבטיה חמה מדי"

גודני יוהאנסון התעלף באמבטיה, נחבל במצח ושבר את אפו. אחרי שטופל בבית חולים אמר כי הוא מרגיש טוב יותר. "אמבטיה חמימה ונעימה התבררה כחמה ונעימה מדי", הוסיף

נשיא איסלנד גודני יוהאנסון, מאי 2016. רויטרס
יוהאנסון/רויטרס

נשיא איסלנד, גודני יוהאנסון, נחבל השבוע אחרי שהתמוטט ונפל באמבטיה. בפוסט בדף הפייסבוק שלו כתב הנשיא בן ה-49 כי "אמבטיה חמימה ונעימה בלילה האחרון התבררה כחמה ונעימה מדי". יוהאנסון התעלף, נחבל במצח ושבר את האף, ופונה לבית חולים לקבלת טיפול, שם עשו לו כמה תפרים. הוא הוסיף כי לאחר הטיפול הוא מרגיש יותר טוב.

תפקיד הנשיא באיסלנד הוא ייצוגי בעיקר ויוהאנסון הוא הצעיר ביותר שמונה לתפקיד, לאחר שנבחר בחודש אוגוסט בשנה שעברה. בתחילת השנה הוא זכה ב-97% תמיכה בסקר דעת קהל שנערך במדינה. במפגש שקיים עם תלמידים בפברואר האחרון אמר כי אינו חובב שילוב של אננס על פיצה וכי היה מוציא את השילוב הזה אל מחוץ לחוק, אם הדבר היה אפשרי.

בסוף החודש ייערכו בחירות בזק לממשלה במדינה, בפעם השנייה בתוך שנה, לאחר שהקואליציה התמוטטה בחודש שעבר בעקבות פרישתה של אחת משלושת מפלגות הקואליציה. המפלגה היוצאת טענה ל"פגיעה באמון" מצד ראש הממשלה ביארני בנדיקטסון, זאת לאחר שהאחרון ניסה לכאורה לטייח מכתב המלצה שכתב אביו לעבריין שהורשע בפדופיליה.

לקריאה נוספת:
עקב מכתב המלצה לפדופיל מורשע: הממשלה באיסלנד התפרקה
נשיא איסלנד: "אם הייתי יכול - הייתי מוציא מהחוק פיצה עם אננס"
בזמן שעשירית מהתושבים ביורו: היסטוריון נבחר לנשיא איסלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully