וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורד שנהרגה בתאונה בנפאל הובאה למנוחות: "היית אחות מדהימה"

13.10.2017 / 19:35

ורד אביישר בת ה-26, שמתה מפצעיה לאחר שנפצעה קשה בתאונה ברכס האנאפורנה, נטמנה בבית העלמין בקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן. משפחתה ספדה לה: "הקדשנו לך את ההקפה השנייה בבית הכנסת, בכינו עלייך"

צלמים זמניים מורשים

ורד אביישר, המטיילת הישראלית שנהרגה בתאונת דרכים בנפאל, הובאה למנוחות היום (שישי) בקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן, שם התגוררה. אביישר, בת 26, נפצעה תחילה באורח קשה בתאונה ולאחר מכן נקבע מותה. היא הייתה חלק מקבוצת מטיילים ישראלים שהתהפכו במהלך נסיעתם במסלול ברכס האנאפורנה, אחד ממוקדי התיירות המרכזיים בנפאל.

"לפני שבועיים בערך, ישבנו וסיפרתי על הספק-תחביב שלי לשבת ולחשוב על הספדים לאנשים", ספדה אחותה של אביישר, חדווה. "שאלו אותי מה הייתי אומרת על ורד, עצרתי לרגע, הסתכלתי עליה בעיניים ואמרתי לה שהיא אחות מדהימה, מקשיבה ומכילה במלוא מובן המילה, שמחה איתי בדרך שלי ולא שיפוטית".

עוד בוואלה! NEWS
ההסתדרות ביקשה למנוע הפיטורים ב"נגב קרמיקה": "צעד ברוטלי"
נקבע מותו של הילד יהונתן קוזק שטבע בבריכה בקיבוץ אפק
"ירושלים בוערת": בן 25 מטמרה נאשם בהסתה לטרור בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלווייתה של אביישר, קיבוץ עין הנצי"ב, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה היה הדבר הכי נפלא בעולם", המשיכה האחות בהספדה, והוסיפה: "זו לא הייתה עין רעה, אלא עין טובה מאוד". "רק אחרי שהכול קרה נזכרנו פתאום בחלחלה ובהתרגשות בערב הקסום הזה. לקח לי עוד זמן להבין שזה היה בלילה האחרון של ורד בארץ ושזכיתי להעביר אותו ממש לצדה".

אחות נוספת של אביישר ספדה גם לה גם היא, ואמרה: "אתמול בשמחת תורה, כמו בכל חג ושבת אבא ואימא בירכו אותנו בברכת הבנים בערב החג. בירכו אותי, בירכו את אלי ואז הגיע תורך... כאבנו כל כך את חסרונך, כל כך בכינו עלייך. אבא ואמא בירכו גם אותך". עוד הוסיפה: "בבוקר החג, הקדישו לך כאן בבית הכנסת את ההקפה השנייה. היינו שם, מוקפות בספרי תורה ובנשים שרות, רוקדות ובוכות. עצמתי את העיניים והיית רק את לנגד עיניי, רוקדת ושמחה וסוחפת אחרייך את כולם, כמו בכל שנה. ידעתי שבדיוק באותה שעה את בדרך אלינו והרגשתי שאנחנו מלווים אותך הביתה בשירים ובריקודים".

עוד באותו נושא

התאונה בנפאל: מתה מפצעיה המטיילת הישראלית שנפצעה באורח קשה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הרגשתי שאנחנו מלווים אותה בריקודים". אביישר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully