וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות צעירים התקוטטו בפארק המים בשפיים: "פחדנו על הילדים"

13.10.2017 / 0:26

ויכוח בין צעירים מטמרה ובית חנינא הפך במהירה לקטטה המונית שכללה השלכת כיסאות ואבנים. עדי ראייה: "במקום שאנשים ייהנו ביום האחרון של החג - הם נקלעו לקטטה". הנהלת הפארק: "מגנים כל מעשה אלימות". צפו בתיעוד

צלמים זמניים מורשים

קטטה המונית פרצה אתמול (חמישי) בפארק המים בקיבוץ שפיים, בין עשרות מבקרים מבית חנינא לצעירים מטמרה שבצפון הארץ. בתיעוד הקטטה נראים המעורבים משליכים כיסאות, אבנים וחפצים שונים. משטרת מרחב השרון שהוזעקה למקום לאחר שהאירוע הסתיים, פתחה בחקירת האירוע ונסיבותיו.

על פי עדויותיהם של עובדים ומבקרים במקום, ראשית התגרה – בוויכוח מילולי שפרץ בין הצעירים ברחבת החנייה הסמוכה לפארק המים, לצד קופות הכניסה. זמן קצר לאחר שנכנסו לשטח הפארק, הוויכוח התלהט והצעירים החלו בהשלכת החפצים, בעודם נמצאים ליד משפחות נוספות שהגיעו לפארק כדי ליהנות מחופשת החג.

עוד בוואלה! NEWS:
"סוף לפילוג": חמאס ופתח חתמו על הסכם הפיוס בקהיר
הנאשמת במעורבות בתקיפה באיכילוב נעצרה אחרי שסטרה לנהג מונית
במקביל לארה"ב: נתניהו הורה לבחון פרישה ישראלית מאונסק"ו

קטטה המונית בשפיים - עשרות צעירים התקוטטו והשליכו כיסאות בפארק המים שפיים. מערכת וואלה! NEWS
עשרות צעירים השליכו כיסאות. פארק המים שפיים, אתמול/מערכת וואלה! NEWS

"הייתה אווירה לא נעימה בפארק", סיפר עד ראייה שנכח במקום בזמן שפרצה הקטטה. "במקום שאנשים ייהנו ביום האחרון של החג, הם נקלעו לקטטה ההמונית הזו. ממש חששנו לביטחון הילדים".

מפארק המים שפיים נמסר: "אנו מגנים כל מעשה אלימות, ומודים לכוחות הביטחון על עזרתם בניהול האירוע בשילוב מאבטחי הפארק. אנו מקווים כי רשויות החוק והמשפט ימצו את הדין עד תומו עם המתפרעים ויטילו עליהם עונשים כבדים ומרתיעים".

לפני כשלושה חודשים נעצרו ארבעה צעירים תושבי ג'סר א-זרקא בחשד לתקיפה ולהפרת הסדר הציבורי במהלך קטטה אחרת שפרצה בפארק. כוחות משטרה דיווחו כי כ-50 צעירים התפרעו במקום.

במשטרת מרחב שרון גינו את האירוע ואמרו כי "משטרת ישראל לא תאפשר פגיעה במרקם החיים התקין של אלו המבקשים לנפוש ולבלות, תוך הפרת הסדר הציבורי ותקיפת שוטרים".

(עדכון ראשון: 21:20)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully