וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמה של מאי גורפינקל קיבלה את הטלפון שנגנב - עם הזכרונות ממנה

9.10.2017 / 20:48

המכשיר הנייד של אמה של מאי גורפינקל נגנב כשביקרה בחנות בבני ברק לפני כשבוע, ואיתו נעלמו הזיכרונות האחרונים מהבת שהלכה לעולמה בתום מאבק בסרטן. לאחר מאמץ של המשטרה, עובדי הרשת ופרסומים בתקשורת – נמצא הטלפון האבוד. "הזיכרון שלנו ממאי הושב אלינו"

ענת עמישי מחזיקה את הנייד של בתה מאי גורפינקל ז"ל שנפטרה מסרטן. באדיבות המשפחה, מערכת וואלה! NEWS
האם ענת עמישי עם הטלפון שהוחזר לה/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המשפחה

נמצא מכשיר הטלפון הנייד של אמה של הנערה מאי גורפינקל, שמתה ממחלת הסרטן לפני שלושה חודשים, והכיל תמונות והתכתבויות שהיוו להוריה מזכרת אחרונה. לפני כשבוע נגנב הסלולארי שבו תועדה בתם של השף גולן גורפינקל וענת עמישי מתיקה של עמישי, כשביקרה בחנות "הום סנטר" בבני ברק. "לאחר עבודה מאומצת של המשטרה והעובדים ברשת 'הום סנטר', נמצא הנייד אצל אחד מעובדי הדוכנים הנותנים שירות לקוחות", סיפרה האם. "ככל הנראה אותו מוכר גנב את הנייד מתיקי בזמן הסיור בחנות. הנייד אף נמחק מתוכנו, אבל בזכות המשטרה הצלחנו לשחזר את הזיכרונות שלנו ממאי", הוסיפה.

האם הנרגשת הודתה לכל הגורמים שסייעו לה: "אני מודה לכל מי שלקח חלק בהשבת הפריט היקר: למשטרת ישראל, הנהלת 'הום הסנטר', העיתונאים והציבור הרחב שהציפו את הסיפור עד שהזיכרון ממאי שלנו הושב אלינו". לאחר גניבת הטלפון, סיפרה האם כי "לאחר מותה של מאי החלטתי לשמור על הנייד שלה קרוב אליי". היא תיארה כי היו בו "תמונות וסרטונים שמלווים את מאי מהיום הראשון בו התבשרנו על המחלה ועד לימים האחרונים שלפני מותה. סיפורה של מאי הגיע לכל עם ישראל בזכות היומן שניהלה בעמוד האינסטגרם שלה. אחרי שנפטרה, הייתי נכנסת אליו, כדי לקרוא ולהיזכר בקסם של הבת שלי, שלא לדבר על להאזין שוב ושוב להודעות הקוליות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לקתה בסרטן בגיל 11. מאי גורפינקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
ענת עמישי עם הבת שלה של מאי גורפינקל, 2017. באדיבות המצולמים
ענת עם בתה מאי שנפטרה/באדיבות המצולמים

מיד לאחר שהבינה שנגנב ממנה הנייד של בתה, חזרה לחנות ושחזרה את צעדיה בניסיון לגלות מה עלה בגורל המכשיר, ואז פנתה להגשת התלונה במשטרה.

סיפורה העצוב של מאי ריגש רבים בחודש יולי האחרון, כשהלכה לעולמה לאחר מאבק במחלת הסרטן. מאי, רק בת 15, לקתה בסרטן בגיל 11 כאשר כאבים בברכה הובילו לגילוי של גידול סרטני. לאחר מותה אלפי עוקביה ברשתות החברתיות נפרדו ממנה בעצב, בהם מלכת היופי לשעבר טיטי איינאו, יהודה לוי ושלומית מלכה, נטלי דדון והשחקנית-דוגמנית יערה בנבנישתי. אליהם הצטרפו עוד עשרות הודעות פרידה מרגשות של גולשים וגולשות שהתרגשו מהסיפור האישי של מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully