וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבר גילה שארוסתו בגדה בו - וזה מה שהוא הקרין בחתונה

14.10.2017 / 12:02

חשבתם שכבר ראיתם את כל החתונות המביכות? תחשבו שוב: הבחור הסינגפורי הזה שכר חוקרת פרטית כדי לעקוב אחר אשתו לעתיד. כשגילה את מה שקורה, הקרין את זה מול כל האורחים ובני המשפחה

התגובה המפתיעה של החברה שנתפסה במיטה עם גבר זר/LIVELEAK

בסרטון – גבר שתפס את חברתו בוגדת בו וצילם הכל

דבר כזה באמת שלא רואים כל יום. נכון, רוב הגברים הנבגדים מתקשים להתמודד עם בנות הזוג שלהם לאחר מכן (ולהיפך, כמובן), אבל בגדול, היינו אומרים שזוגות שנשארים ביחד על אף הבגידה לא נוהגים לדבר עליה בפרהסיה.

בטח לא להקרין וידאו שלה.

בטח לא בחתונה שלהם.

כן, קראתם נכון: התקשורת בסינגפור דיווחה בשבוע שעבר על הגבר שהשיג את הנקמה המושלמת בבת הזוג שלו - הוא חיכה עד החתונה שלהם כדי להקרין על מסך גדול, מול כל האורחים, החברים ובני המשפחה, סרטון שמתעד כיצד היא בוגדת בו.

עוד בנושא:

ככה נראית הנקמה המושלמת של האישה בבן הזוג הבוגד
שלחה תאומות סקסיות לפתות את חבר שלה - ולא תאמינו איך זה הסתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פדיחה כזאת אפילו עוגה מושלמת לא יכולה לתקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל התחיל רגיל באולם החגיגי, עם סרטונים של בני הזוג בימים מאושרים, אך לפתע, חזו הצופים בחיתוך למסדרון אפלולי ואז לחדר מלון, שם נראים האישה והמאהב שלה עסוקים במעשים מאושרים משלהם. מתברר כי הבעל, איש עסקים עשיר, שכר חוקרת פרטית שתעקוב אחר אשתו בשבועות שקדמו לחתונה, משום שחשד בה.

ברגע שהכלה הנבוכה ראתה את הסרטון, היא יצאה בריצה מהאולם. אפשר להבין אותה. עד כה לא דווח מה קרה בימים שאחרי ההקרנה החגיגית, אבל אנחנו משערים שהם לא פדו את הצ'קים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully