וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הממשלה מסתירה מהציבור שרידים של חייזרים שנמצאו בקבר?

9.10.2017 / 11:59

תיאוריית קונספירציה חדשה טוענת ש-6 גופות של חייזרים קבורות באתר ארכיאולוגי בפרו ושהממשלה בכוונה מסתירה אותם כדי לא למנוע בהלה ציבורית. לעומת זאת, יש חוקרים שטוענים שהגופות המעוותת הורכבו משרידי עצמות של בני אדם

גופות של חמישה "חייזרים" התגלו בפרו?/רויטרס

בסרטון – האם התגלו גופות של חייזרים בפרו?

מקבץ של סרטונים שפורסמו באתר קונספירציות מוביל טוענים שהממשלה מסתירה מהציבור שש גופות של חייזרים עם שלוש אצבעות, שקבורות בקווי נסקה שבפרו. מעריכים כי השרידים הן ככל הנראה מ-245 ל-410 אחרי הספירה, אולם מדענים כבר הספיקו להכחיש את הקונספירציה וטוענים שהגופות נראות שונות מאלה של בני האדם כן הן "נוצרו" משרידי מומיות אנושיות.

העיתונאי ג'יים מאוסן, כתב בתחום העל טבעי, טוען שלחוקרים אין דרך לקבוע שמדובר בשרידי בני אנוש כי הם לא בחנו את הגופות וכי זו עוד דרך של הממשלה למנוע מהומה ציבורית, הוא אמר: "ההחלטה של משרד התרבות לדחות את הממצאים הללו מאוד מטרידה. הקורבן האמיתי כאן הוא האמת. אנשים ברחבי העולם ראויים לדעת את האמת. הם מנסים למנוע את זה. הם חוששים שזה יתגלה כנכון ואז אנשים ייאלצו לשכתב את ספרי ההיסטוריה. כל מה שאנחנו יודעים יכול להשתנות וזה מפחיד הרבה אנשים. גם מבלי לבחון את הגופות, הם טוענים שזה לא נכון. יש לנו למעשה הוכחה פיזית לקיומם של חייזרים והם מנסים לקחת את זה מאתנו".

שרידי חייזרים עם 3 אצבעות. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שרידי חייזרים עם 3 אצבעות?/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אסטרונום בכיר טוען: נמצא חיים מחוץ לכדור הארץ ב-20 השנים הקרובות

לכתבה המלאה

אולם, הקונגרס העולמי ללימודי מומיות פוצץ את התגלית בפייסבוק אחרי שחקר את הנושא וגילה את האמת. חוקרים השתמשו בצילומי רנטגן כדי לבחון את הגופות ומצאו שהן אכן הורכבו מעצמות של בני אדם שנלקחו ממספר גופות,כדי ליצור מראה חייזרי יוצא דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully