וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב י-ם בן 22 חשוד בביצוע עבירות מין קשות בנערה שהכיר ברשת

9.10.2017 / 13:15

הצעיר נעצר בתום חקירה בליווי שוטרי יחידת הסייבר וגורמי רווחה ומעצרו הוארך בשבעה ימים. במשטרת ירושלים כינו את המקרה "אחד התיקים הקשים והמזעזעים שבהם טיפלנו"

אילוסטרציה לילד באזיקים. ShutterStock
הצעיר חשוד ששלח לנערה סרטונים בעלי אופי מיני. אילוסטרציה/ShutterStock

תושב ירושלים בן 22 נעצר ביום רביעי בשבוע שעבר בחשד לביצוע עבירות מין קשות בנערה כבת 13 בכמה מקרים נפרדים במחסן ביתו. זאת, לאחר שהכיר את הנערה באמצעות אפליקציית היכרויות ויצר עמה לכאורה מערכת יחסים שבה "שלט" בה. מעצרו של החשוד הוארך ביום חמישי האחרון והיום הוארך בשנית בשבוע ימים.

עם קבלת הדיווח על אודות המקרה פתחו חוקרי משטרת ירושלים בחקירה בסיוע יחידת הסייבר המשטרתית, שכללו שימוש באמצעים טכנולוגיים מתקדמים וכן איסוף ממצאים נוספים. "זהו אחד התיקים הקשים והמזעזעים שבהם טיפלנו, צריך לזכור כל הזמן ולהזכיר לילדים שברשת האינטרנט אורבים עבריינים פוטנציאלים המחפשים 'לצוד' קטינים וקטינות תמימים", נמסר בהודעת המשטרה. "חוקרי משטרת ישראל מפעילים את מיטב האמצעים המתקדמים העומדים לרשותם לחשיפת עבירות, איסוף ראיות וממצאים במרחב הסייבר כנגד חשודים המרשים לעצמם בעורמה לאתר קטינים תמימים, לשכנעם לקיים עמם מפגש ולבצע בהם עבירות מין".

עוד נמסר כי את החקירה ליוו חוקרי ילדים וגורמי רווחה וכי בסיומה הובא החשוד לתחנת עוז בבירה, שם נחקר בחשד לעבירות של בעילת קטינה מתחת לגיל 14, ביצוע מעשה סדום בקטינה ומעשים מגונים – וקשר את עצמו לחשדות המיוחסים לו. על פי החשד הוא אף ניהל עם הנערה שיחות בעלות אופי מיני בוטה ושלח לה תמונות וסרטונים. חוקרי המשטרה בוחנים אם החשוד פגע בנערות נוספות באופן זה.

(עדכון ראשון: 12:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully