וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פושע מלחמה": ח"כ פרץ הותקף בביקור בפרלמנט במרוקו. צפו

9.10.2017 / 0:27

בביקור הח"כ מהמחנה הציוני בכינוס הפרלמנט למען מדינות הים התיכון, צעק לעברו נציג הפלג הקיצוני: "אתה לא רצוי כאן, היית שר הביטחון הישראלי". נציג אחר יצא להגנתו: "הוא נולד כאן, אין לך זכות לתקוף אותו"

צילום: טוויטר

ח"כ עמיר פרץ (המחנה הציוני) הותקף אתמול (ראשון) במרוקו, במהלך כינוס הפרלמנט למען מדינות הים התיכון וארגון הסחר העולמי, כשכונה "פושע מלחמה". אחסן עבד אל-חלאק, נציג פלג קיצוני יחסית המיוצג על ידי ארבעה חברים בפרלמנט, קרא לעבר פרץ: "אתה פושע מלחמה, היית שר הביטחון הישראלי, אתה לא רצוי כאן". מגלי והבה, שגריר הארגון במדינות השונות, השיב: "אתה האסלאם הקיצוני. הרסתם את תוניסיה, את תימן, את לוב, את סוריה – ואתם רוצים להרוס את מרוקו. אביו ואמו מרוקאים, הוא נולד כאן. אין לך זכות לתקוף אותו".

יו"ר הישיבה ונציג מרוקו בארגון, לחו למרבוח, התנצל וביקש שהכנס יימשך. "המיעוט הזה לא יכול לייצג את הפרלמנט ולא העם המרוקאי", אמר, והדגיש כי הארגון הוא מסגרת להידברות למען השלום וכי פרץ הוא אורח רצוי. "חשוב לנו לא לצייר את החברה המרוקאית כ'שונאת יהודים' כי זו לא המציאות. המציאות היא שעמיר פרץ מאוד רצוי ומוערך. יש רבים שמתגעגעים ליהודים במרוקו ואלפי ישראלים נוסעים לשם מידי שנה וחוזרים עם חוויות מדהימות".

פרץ התייחס לתקרית בשעות הערב. "גורמי האופוזיציה במרוקו מתקשים להכיל את היחסים שלי עם מרוקו ומנסים לערער אותם", אמר. "איני מתכוון לשנות את דרכי ואני מתכוון להמשיך לקיים קשרים פורמליים ולא-פורמליים עם מדינות ערב ובראש ובראשונה עם מרוקו, שבה יש לי מעמד מיוחד".

(עדכון ראשון: 21:09)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרץ ושגריר הארגון בכינוס, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully