וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצרו שני פלסטינים בחשד לרצח ראובן שמרלינג בכפר קאסם

שב"כ הודיע כי במהלך סוף השבוע נעצרו שני הצעירים וכי מדובר בפיגוע טרור על רקע לאומני. גופתו של שמרלינג בן ה-70 נמצאה כשעליה סימני אלימות קשים בערב החג בסמוך למפעל לייצור פחמים. ראש מועצת אלקנה: "ברור מהרגע הראשון שמדובר בפיגוע"

עריכה: אביעד בללי צילום: TPS

שני פלסטינים נעצרו בסוף השבוע בחשד שרצחו את ראובן שמרלינג, שגופתו נמצאה בכפר קאסם ביום רביעי – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. לפי הודעת שב"כ, "הממצאים שנאספו עד כה במסגרת החקירה מצביעים על כך כי מדובר בפיגוע טרור שבוצע ממניע לאומני".

מנציגי משפחת שמרלינג, נמסר: "המשפחה קבלה בסיפוק ובהערכה את הודעת הגורמים המוסמכים אודות תפיסת הרוצחים. המשפחה מבקשת להודות בהזדמנות זו לכוחות הבטחון על המאמצים הרבים שהושקעו תוך פרק זמן קצר. כן מבקשת המשפחה להודות לקהילת אלקנה ולכל התומכים ממעגלים שונים על החיבוק החם והאוהב. מנחמים יתקבלו בימי השבעה החל ממוצאי שמחת תורה. בשלב זה מבקשת המשפחה להתכנס באבלה".

ראש המועצה המקומית אלקנה, אסף מינצר, מסר בתגובה כי "ברור למשפחה ולקהילה שמדובר ברצח על רקע לאומני. מי שהכיר את הנרצח, את ערכיו, את צדקותו ואת אלקנה, היה ברור לו מהרגע הראשון שמדובר בפיגוע טרור לאומני. הזירה ואפן הרצח אף הם לא הותירו ספק. אנו מודים לכוחות הביטחון על תפיסת המרצחים, ומצפים לפעולה משמעותית כנגד המפגעים".

עוד בנושא:
משפחת הנרצח מאלקנה רוצה תשובות: "לא עודכנו בהתקדמות בחקירה"
הרצח בכפר קאסם: מתחזקת ההערכה - ראובן נרצח על רקע לאומני
חולצות עם הכיתוב "סימן שאתה צעיר": ראובן נרצח לפני חגיגות יום הולדתו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

שמרלינג, אב לארבעה וסב ל-19, נמצא בערב החג על ידי בני משפחתו, סמוך לעסק לייצור פחמים בכפר קאסם. בני משפחתו, שהגיעו להתארח אצלו בחג לרגל יום הולדתו ה-70, הזעיקו את הכוחות שפתחו בחקירת נסיבות האירוע. החקירה מנוהלת על ידי מחוז מרכז במשטרה בראשות ניצב מוטי כהן. לאחר האירוע פתחו כוחות הביטחון, ובהם שב"כ, בפעילות סריקה לאיתור שוהים בלתי חוקיים מהגדה, שייתכן שסייעו ברצח.

ביום שישי ליוו מאות בני אדם את שמרלינג למנוחות בבית העלמין באלקנה. הדר, אחת מנכדותיו, ספדה לו ואמרה כי מותו אינו נתפס. "אנחנו יושבים אצלכם בחג. מחכים שתניף את אחד הילדים קטנים. אתה כמו דוד המלך שנולד ומת באותו היום. גם אתה דמות מרשימה כמוהו, אבל אתה שלנו", אמרה. בני משפחתו הגיעו להלווייה כשהם לובשים חולצות ועליהן המספר 70, שהכינו לכבוד חגיגות יום הולדתו של שמרלינג, שהיו מתוכננות להתקיים יום למחרת הירצחו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גופת גבר יהודי בן 70 נמצאה באזור התעשייה בכפר קאסם, 4 באוקטובר 2017. תצפית TPS
זירת האירוע/תצפית TPS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully