וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שודד הברינקס" נעצר בחיפה בחשד שהחזיק שטרות מזויפים

6.10.2017 / 10:20

אילן קופרמן סגל נעצר השבוע לאחר שברשותו נמצאו 300 שקל מזויפים. בית משפט השלום שחרר אותו למעצר בית ולטענת עורכי דינו הוא שיתף פעולה עם חוקריו. ב-2014 שוחרר בתום 11 שנות מאסר בגין גניבת 4.7 מיליון שקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוחרר בתנאים מגבילים. קופרמן סגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילן קופרמן סגל שזכה לכינוי "שודד הברינקס" נעצר השבוע בחיפה בחשד שהחזיק בשטרות מזויפים של 200 שקל ושוחרר היום (שישי) למעצר בית בתום דיון בבית משפט השלום בחיפה. מטעם הסנגוריה הציבורית שייצגה את קופרמן סגל בדיון נמסר כי הוא שיתף פעולה עם חוקריו ומסר את גרסתו לאירועים. "בית המשפט קיבל את עמדתנו והורה על שחרורו בתנאים מגבילים", נמסר בנוסף.

בשנת 2014 שוחרר קופרמן סגל מהכלא לאחר שריצה 11 שנות מאסר בגין שוד משאית של חברת הובלת הכספים באוגוסט 2003. לאחר שחרורו החל מצוד אחר 14 שקי כסף שהורשע בגניבתם - בסכום שהוערך בכ-4.7 מיליון שקל. המשטרה, חברת הביטוח של "ברינקס" וכן גורמים עבריינים פתחו בניסיונות לאתר את הכסף.

בשנת 2003 התקבל קופרמן סגל לעבודה ב"ברינקס" בזהות בדויה. כשבוע לאחר שהחל בעבודתו הוצב יחד עם מאבטח נוסף להובלת סכום של כחמישה מיליון שקל. במהלך הנסיעה במשאית שהובילה את שקי הכסף הרבים ניצל קופרמן סגל רגע שבו המאבטח הנוסף ירד מהמשאית כדי לאסוף כסף מסניף חברת "אגד" בקריית חיים ונמלט עם המשאית מלאת המזומנים, שאותה נטש בהמשך בצד הדרך. במסגרת משפטו הסכים קופרמן סגל להחזיר 900 אלף שקל מתוך הסכום ששדד. אולם, מרבית הכסף ככל הנראה הוחבא במקום מסתור.

ניסיון לשוד משאית ברינקס באשקלון, אחד השודדים נורה. ינואר 2013. דייב בוימוביץ'
משאית הובלת כספים של חברת "ברינקס"/דייב בוימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully