וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם אדיב, תומך ושקט": חברתו של הרוצח מלאס וגאס נחקרה בארה"ב

מרילו דנלי שהתה בפיליפינים בעת הטבח שבו נרצחו 58 בני אדם ומסרה הצהרה ראשונה שבה הכחישה כי ידעה על כוונותיו של פאדוק: "מעולם לא ראיתי סימן אזהרה". המשטרה טענה כי הרוצח תכנן את המעשה בקפידה ואגר נשק במשך שנים

צילום רויטרס, עריכה: טל רזניק

מרילו דנלי, חברתו לחיים של סטיבן פאדוק, שרצח לפחות 58בני אדם ופצע כ-500 באירוע הירי בלא וגאס מסרה הלילה (חמישי) הצהרה ראשונה, לאחר ששבה לארצות הברית ונחקרה על ידי המשטרה. דנלי לא חשוד בסיוע לפאדוק, ועורך דינה הקריא בשמה את ההצהרה.

"אני המומה ממותם ומפציעתם של רבים כל כך, ונושאת תפילה לקורבנות האירוע ולבני משפחותיהם. אני אמא וסבתא ולבי נשבר עם הידיעה על כל מי שאיבד את יקיריו", כתבה דנלי בפתח דבריה. "הכרתי את סטיבן פאדוק כאדם אדיב, תומך ושקט. אהבתי אותו וקיוויתי לעתיד משותף רגוע ושקט, הוא מעולם לא אמר לי משהו או פעל בדרך שהייתה יכולה להיות סימן אזהרה למשהו נורא כמו זה שעלול היה לקרות".

עוד בנושא:
תמונות הרובים מהטבח בווגאס פורסמו: "הירי נמשך בין 9 ל-11 דקות"
"זו לא עיר החטאים, זו עיר האורות": כשווגאס הפכה לקהילה מחבקת
מאות יריות ושוטרים מבוהלים: תיעוד חדש מהטבח בלאס וגאס

מרי לו דנלי, שותפתו לדירה של היורה ממלון מנדליי ביי בלאס וגאס, אוקטובר 2017. טוייטר רשמי של משטרת לאס וגאס, מערכת וואלה! NEWS
דנלי/מערכת וואלה! NEWS, טוייטר רשמי של משטרת לאס וגאס

דנלי שהתה בפיליפינים בעת אירוע הירי, ככל הנראה מתוך רצונו של פאדוק לפעול בצורה סמויה ללא כל הפרעה. "לפני כשבועיים סטיבן אמר לי כי מצא כרטיסי טיסה זולים לפיליפינים וכי הוא רוצה שאסע לשם כדי לבקר את משפחתי. כמו כל מי שחי מחוץ לארצו, שמחתי מאוד על ההזדמנות לבקר בארצי ולבקר שם את חבריי ואת משפחתי". סכום כסף גדול שהעביר פאדוק לדנלי עורר תחילה את חשדם של חוקרי ה-FBI, אך דנלי סיפרה כי הסיבה להעברת הכסף הייתה רצונו שתקנה בית לה ולבני משפחתה. "שמחתי על הכסף, אך חששתי כי הטיול והמצנה היו הדרך שלו להיפרד ממני. מעולם לא חשדתי כי הוא מתכנן מעשה אלים כלשהו כלפי אדם אחר". חברתו לשעבר של פאדוק הצהירה כי תמשיך לשתף פעולה עם רשויות החוק בארצות הברית, וכי חזרה למדינה כדי לסייע לגורמי החקירה בעבודתם.

משטרת לאס וגאס מסרה הלילה כי פאדוק תכנן את הטבח שביצע בקפידה, אגר כלי נשק רבים במשך שנים רבות, וכי "ניהל חיים סודיים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מתאבלים לאחר הירי בלאס וגאס, אוקטובר 2017. רויטרס
נרות לזכר הקורבנות בלאס וגאס/רויטרס

סוכנות הידיעות "אי-פי" דיווחה כי פאדוק ביצע בשבועות האחרונים שורת העברות כספים הקשורות בהימורים. לדברי גורם בכיר שקיבל מידע על אודות החקירה, הסכומים שהעביר פאדוק נעו בין עשרת אלפים דולרים ליותר מכך, ובימים שלפני הטבח הוא אף ביצע העברה בסך מאה אלף דולרים לחשבון בנק בפיליפינים. עוד אמר הבכיר כי הרשויות חוקרות את העברות הכספים וכי החוקרים יתמקדו במה שידעה דנלי. סוכנות החקירות הלאומית בפיליפינים אישרה בהמשך את דבר העברת הכסף לדנלי, שנחתה הבוקר בטיסה ממנילה בארצות הברית ולוותה לחקירה בידי סוכנים פדרליים.

זירת הירי במלון מנדליי ביי בלאס וגאס נבדה, 2 באוקטובר 2017. GettyImages
הירי בפסטיבל המוזיקה בלאס וגאס/GettyImages
סטיבן פאדוק, היורה בלאס וגאס. CNN, צילום מסך
הרוצח סטיבן פאדוק/צילום מסך, CNN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully