וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לפיגוע: גופת בן 70 מאלקנה נמצאה חבולה בכפר קאסם

ראובן שמרלינג, תושב ההתנחלות הסמוכה ליישוב, נמצא על ידי בני משפחתו ללא רוח חיים באזור התעשייה - כשעל גופו סימני אלימות. כוחות משטרה ושב"כ עורכים סריקות אחר סייענים ברצח, שלפי החשד נעשה על רקע לאומני

עריכה: אביעד בללי צילום: TPS

ראובן שמרילנג, תושב אלקנה כבן 70, נמצא היום (שישי) ללא רוח חיים כשעל גופתו סימני חבלה בבית עסק שאותו הוא מנהל באזור התעשייה של כפר קאסם. מחקירה ראשונית עלה החשד שמדובר בפיגוע ושמרלינג נרצח על רקע לאומני, בסמוך לעסק לייצור פחמים.

בני משפחתו של שמרלינג - אב לארבעה ילדים וסב ל-19 נכדים - הם שאיתרו אותו והזעיקו כוחות משטרה ממרחב שרון, שלצד אנשי שב"כ שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות האירוע. במקביל, נפתחו במזרח כפר קאסם סריקות של כוחות הביטחון אחר חשודים בסיוע ברצח.

עוד בוואלה! NEWS:
מאות בהלוויית מוחמד טהא בכפר קאסם: "גם במפגינים יהודים יורים?"
עימותים בין שוטרים לתושבים בכפר קאסם; ניידות הוצתו, מפגין נורה למוות
אחרי המהומות: נעצרו שלושה חשודים ברצח בחודש שעבר בכפר קאסם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמרלינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

"רק בחג האחרון זכינו יחדיו להתרגש מקולו של ראובן היקר, שזכינו לשמוע אותו כחזן ולהתרגש מתפילת 'ונתנה תוקף', כשקולו חם ומהדהד. זה יום עצוב, כאב עצוב לקהילה באלקנה כולה", אמר אחד מידידי המשפחה.

ראש מועצת אלקנה, אסף מינצר, ספד גם הוא לשמרלינג: "ראובן היה אמור לחגוג היום בסעודת חג הסוכות יחד עם משפחתו גם את יום הולדתו ה-70, ובמקום לחגוג, הוא נשחט בידי בן בליעל. מדובר בצדיק, בן למשפחה שורשית באלקנה, רק ביום כיפור האחרון היה החזן בית הכנסת במועצה. תדהמה גדולה. אנחנו מזועזעים".

פרמדיקית מד"א עדי מרציאנו, סיפרה: "כשהגענו, אנשים הובילו אותנו למבנה, שם ראינו גבר כבן 70 שוכב מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים וקבענו את מותו במקום".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
גופת גבר נמצאה בכפר קאסם, אוקטובר 2017. מד"א
זירת האירוע/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully