וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליארדר שנמלט מפוטין בישראל: חודורקובסקי בחתונתו של נבזלין

האוליגרך שנחשב למתנגד הבולט ביותר של נשיא רוסיה וריצה עשר שנות מאסר הגיע לארץ והשתתף בחתונתו של שותפו לשעבר, הנרדף אף הוא על ידי הקרמלין. לאחרונה אמר חודורקובסקי לוואלה! NEWS: "אחרי 20 שנה כמעט, נמאס לאנשים מפוטין עצמו ומשלטונו"

צילום: Yosef Romano, Edan Schiller עריכת ווידאו: מיכאל ברגמן

מיכאל חודורקובסקי, המיליארדר הרוסי הידוע כמתנגד בולט לנשיא ולדימיר פוטין ונאלץ לחיות מחוץ לארצו, הגיע הערב (שלישי) לחתונתו בארץ של האוליגרך ליאוניד נבזלין. השניים היו שותפים בתאגיד הנפט "יוקוס".

חודורוקובסקי ריצה עונש מאסר של עשר שנים ברוסיה בגין גניבה והעלמת מס, ושוחרר ב-2013 לאחר שקיבל חנינה מפוטין. מאז הוא שוהה בעיקר בשוויץ, ובחודשים האחרונים היה בלונדון. על נבזלין נגזר ברוסיה מאסר בעולם בגין נסיון רצח, אך ישראל סירבה להסגירו בטענה שהראיות שהוגשו נגדו אינן קבילות.

במהלך העשור בכלא, חודורקובסקי הפך לסמל עבור רבים מאזרחי רוסיה שמתנגדים לפוטין ולאחד מהאסירים הפוליטיים המפורסמים בעולם. "אחרי 20 שנה כמעט, כבר ממש נמאס לאנשים מפוטין עצמו ומשלטונו", הוא אמר לאחרונה בריאיון לוואלה! NEWS, "אפשר להציב לו אתגר, אבל אי אפשר לזכות בשלטון בבחירות שבהן הוא משתתף".

באירוע ב"חוות רונית", שבו נישא נבזלין עם בחירת לבו טטיאנה גרינברג, נכחו גם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הנשוי לבתו של נבזלין, ויו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חודורקובסקי, נבזלין ורעיותיהם, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך
מיכאיל חודורקובסקי בריאיון לוואלה! TALK. יעקב אילון, מערכת וואלה! NEWS
חודורקובסקי עם יעקב אילון בריאיון לוואלה! TALK/מערכת וואלה! NEWS, יעקב אילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully