וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח מלאס וגאס ובהלת הליצנים בישראל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

3.10.2017 / 14:00

יממה אחרי הטבח בלאס וגאס, אבו מאזן לא צופה הקמת מדינה פלסטינית בקרוב, תופעת הליצנים המפחידים, מה צפוי בפסטיבל הסרטים בחיפה ואיפה אפשר לבלות עם הילדים בחג?

צילום:אבי כהן, שי מכלוף, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשתה של הילה קובו:


לאס וגאס ביום שאחרי הטבח - בעיר הקזינואים והבילויים מנסים לחזור לשגרה לצד סממני אבל וקריאות לתרום דם. עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS ללאס וגאס עם תמונת מצב.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן מתראיין היום לערוץ מצרי ואומר בין השאר: לא תקום מדינה פלסטינית בקרוב. כל זה כשברקע שיחות הפיוס עם החמאס. אבי יששכרוף הפרשן לענייני ערבים עם הפרטים.


תופעת הליצנים המפחידים, שמוכרת לנו מערים רבות באירופה ובעיקר מארצות הברית, עלתה לאחרונה לישראל. נערים מחופשים לליצנים מפחידים, או לפחות מנסים להפחיד, ילדים, ואז כמיטב המסורת, מעלים את התוצאה לרשת. חלקם אף אוחזים סכינים.
אבי אשכנזי, כתב הפלילים, על התייחסות המשטרה לתופעה.

אחרי לילה של דיווחים סותרים, הבוקר הגיעה הבשורת הרעה הרשמית, טום פטי, מהאמנים הגדולים בתולדות הרוק האמריקני ומי שבין השאר חתום על השיר הנהדר הזה, הלך לעולמו בגיל 66. רמי קלינשטיין התארח באולפן וואלה תרבות והתייחס ללכתו של הכוכב.


רגע לפני סוכות, זמן טוב לדבר על הבילוי המסורתי וההיסטורי בחול המועד - פסטיבל הסרטים הבינלואמי בחיפה. המנהלת האמנותית של הפסטיבל, פנינה בלייר, סיפרה מה צפוי השנה.


ומה אפשר לעשות עם הילדים בחג בלי לפשוט את הרגל?ליאור נאור עם כמה רעיונות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully