וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום: התחתן עם אישה - מבלי לגלות לה שהוא כבר נשוי

2.10.2017 / 20:15

תושב הנגב בן 36 מואשם בריבוי נשים, לאחר שנישא לבת 24 בהסכמת אביה - אך לא סיפר לה שהוא נשוי מאז שנת 2002. הנישואים קיבלו את אישור בית הדין השרעי בבאר שבע, העונש המקסימלי: חמש שנות מאסר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האישה החדשה הסכימה להינשא - מבלי לדעת על קיומה של האישה הקודמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב אישום הוגש היום (שני) נגד תושב הדרום בן 36 בגין ריבוי נשים - פוליגמיה. על פי כתב האישום, הוא התחתן בבית הדין השרעי בבאר שבע בתחלת השנה עם אשה בת 23, אף שהוא נשוי לאישה אחת מאז שנת 2002. העונש המקסימלי בגין עבירה של ריבוי נשים הוא חמש שנות מאסר.

בכתב האישום שהגישה עו"ד אלין שקאף עבאדי מפרקליטות מחוז הדרום, נטען כי הנאשם ביקש את הסכמת אביה של האישה החדשה לנישואים, והיא עצמה לא התנגדה להם – מבלי לדעת כי הוא כבר נשוי. בית הדין השרעי אשרר את הנישואים.

בימים האחרונים פתחה המשטרה בבדיקה כדי לברר אם ראש המועצה המקומית לקיה, סאלם אבו עאיש, נשוי ליותר מאישה אחת. הבדיקה נפתחה בעקבות הוראה של משרד המשפטים שהועברה על ידי פרקליטות המדינה למחוז דרום של המשטרה.

במשטרה אומרים כי החלו בבדיקה לפני חקירה, אך בשלב זה הם אינם בטוחים עדיין אם הבדיקה בנושא תהפוך לחקירה בחשד לפוליגמיה. כמו כן, ראש המועצה אבו עאיש לא הוזמן עדיין לחקירה או למסירת עדות, מכיוון שעוד לא התקבל אישור לכך מהגורמים הממונים.

אבו עאיש דחה את הטענה ואמר בתגובה: "יש לי רק אישה אחת. הם יכולים לעשות מה שהם רוצים, חבל על הזמן שלהם, אני נשוי לאישה אחת". ראש המועצה הוסיף כי "יש לי יועצים משפטיים שבודקים גם את דבריה של שרת המשפטים איילת שקד, אם מדובר בהוצאת דיבה או הכפשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully