וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים טוענים: צילמנו חייזר מסתתר בפארק

6.10.2017 / 0:13

האם משטרת ארגנטינה חשפה לראשונה תמונה רשמית של חייזר מסתובב בחופשיות בכדור הארץ? חובבי העל טבעי נרגשים, השאר קצת פחות

UFOmania - The truth is out there

זו לא הפעם הראשונה שאנחנו נתקלים בתמונות של מה שנראה כמו חייזר או חללית של חייזרים בכדור הארץ - אולם עד היום כל אלו הגיעו ממקור מפוקפק. הפעם תמונה של חייזר מסייר בפארק בארגנטינה הגיעה משוטרים בתפקיד, ואמינות המקור אכן הצליחה להשפיע על כמה חסרי אמונה ששינו את דעתם. אז האם אפשר להכריז בקול שזו התמונה האמיתית הראשונה של חייזרים? חכו עם המחשבה הזאת.

לפי הדיווחים של התקשורת הארגנטינאית, השוטרים נקראו לפארק בקוריינטס, שבצפון מזרח המדינה, ב-13בספטמבר אחרי שקיבלו דיווח מנערים מבועתים על "ישות מוזרה שמסתתרת בין העצים". הנערים כיוונו את המשטרה אל היצור וזה נמלט לנהר סמוך, שם הם איבדו את עקבותיו. למזלם, הם הספיקו לצלם אותו בנייד ולספק לנו הוכחה ראשונה לקיומו. בערך.

שוטרים צילמו חייזר בארגנטינה. UFOmania - The truth is out there, צילום מסך
חייזר נתפס מסתובב בחופשיות בפארק בארגנטינה?/צילום מסך, UFOmania - The truth is out there

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

עדות מפנים: צבא ארה"ב מסתיר גופות של חייזרים מתחת לבסיס חיל האוויר

לכתבה המלאה

על אף שהתמונה צולמה לכאורה ע"י שוטרים, רבים עדיין סבורים שמדובר במתיחה וטענו שהתמונה לקוחה מסרט החייזרים בכיכובו של מל גיבסון "סיינס" או מסרט האימה הספרדי "אובני". חובב הקונספירציות טרי לארץ' הכחיש וכתב: "התמונה הזאת מדהימה והיא כנראה העדות הטובה ביותר לקיומם של חייזרים בקרבנו. כשהמשטרה הגיעה, השוטרים שוטטו באזור והתקרבו בזהירות לדבר המוזר הזה. מהר מאוד הם הבינו שזה לא אנושי אלא משהו אחר לגמרי. הוא נראה כמו החייזר המסורתי שמוצג בדרך כלל בסרטים וציורים".

לארץ' נדהם מהמראה של החוצן והוסיף: "הצורה והגודל שלו די מרשימים. מהמקום שבו צולמה התמונה, נראה שהוא גבוה מאוד. יש לו צורת ראש משונה וידיים עם שלוש אצבעות בולטות". מי ששיתף את התמונה ברשת הוא חוקר העל טבעי מלקולם רובינסון שמשוכנע שחייזרים מבקרים בכדור הארץ על בסיס קבוע: "הריאיות מבחינתי מרשימות בהחלט. רק בגלל שמשהו נראה ונשמע מגוחך, לא בהכרח אומר שהוא כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully