וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבילה עוברת: שני צעירים נעצרו בחשד שייבאו חשיש בעזרת הדואר

1.10.2017 / 19:13

המשטרה הצליחה לעקוב אחר משלוח חשיש שהוזמן ככל הנראה באמצעות האינטרנט והועבר באמצעות הדואר, ועצרה את שני החשודים. השניים הופתעו לגלות כי בחבילה המתין להם מכשיר משטרתי שנועד לעקוב אחר המשלוח. כתב אישום יוגש נגד אחד העצורים, החשוד הנוסף נשלח למעצר בית

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
שני החשודים נעצרו לאחר שהחבילה נתפסה/ראובן קסטרו

המשטרה עצרה שני צעירים מתל אביב בחשד שייבאו סמים באמצעות משלוח דואר. השניים, תומר אסולין ודניאל הילפר, בסוף שנות העשרים לחייהם, חשודים שניסו לייבא חשיש במשקל 722 גרם. השניים נתפסו במסגרת מאמצי המשטרה למגר את תופעת הזמנת הסמים ארצה באמצעות האינטרנט במשלוחי דואר.

במסגרת התופעה שלאחרונה תופסת תאוצה, מחייבת את המשטרה ואנשי המכס לפעול ביצירתיות כדי לאתר את המשלוחים החשודים. במקרים רבים, המשלוחים ממוענים לכתובות של אזרחים תמימים, חסרי עבר פלילי, ובמסווה של משלוחי דואר תמימים.

עוד בוואלה! NEWS:
גניבת שעות והיעדר הכשרה: המבקר תוקף את הטיפול הסיעודי לקשישים
שתי נשים נדקרו למוות בפיגוע בתחנת רכבת במארסיי; הדוקר חוסל
כדורי גומי וגרזנים: מאות פצועים בעימותים במשאל העם בקטלוניה

חשיש נמצא בעמודי שער בית ספר, פרדס חנה, מאי 2015. חטיבת דובר המשטרה
החשיש נתפס בחבילה שהוזמנה/חטיבת דובר המשטרה

הפעם, החבילה אותרה על ידי אנשי המכס ובלשי המשטרה מיד עם הגעתה ארצה. חוקרי המשטרה, ובהם אנשי ימ"ר תל אביב, החליטו להפתיע את החשודים ולאסוף ראיות שיקשרו את כלל המעורבים לפרשה. הבלשים פתחו את החבילה באופן שלא ניתן יהיה לזהות כי היא נפתחה. הם רוקנו את תכולת המשלוח ושלחו אותו לבדיקת מעבדה במטה הארצי. במקביל הכניסו החוקרים לחבילה מכשיר אלקטרוני וכן צירפו לו מכתב בו צוין כי המכשיר האלקטרוני שהוכנס שייך למשטרת ישראל.

החבילה המשיכה בדרכה לבית אחד החשודים, שהופתעו לגלות את תכולתה. "ברגע שהם פתחו את החבילה הם כמעט וקיבלו התקף לב", סיפר גורם המקורב לחשודים. "הם הופתעו מאוד כשראו את המכשיר ואת המכתב של השוטרים עם המעטפה ועליה סמל המשטרה. אנחנו לא יודעים מה אופי המכשיר אבל הערכה היא שמדובר במכשיר איתור משולב במכשיר האזנה שתיעד את מי שנגע בחבילה".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בית משפט השלום תל אביב. מאי 2016. ראובן קסטרו
אחד החשודים שוחרר למעצר בית. בית משפט השלום בתל אביב/ראובן קסטרו

הבוקר הגישה הפרקליטות הצהרת תובע נגד הלפר, והחוקרת אושרת נתן הודיעה לשופטת חיותה כוחן בבית משפט השלום בתל אביב, על כך שהפרקליטות תגיש כתב אישום נגדו עוד השבוע. בנוסף, השופטת קבעה כי החשוד השני, תומר אסולין, ישוחרר למעצר בית בין עשרה ימים. במשטרה מעריכים כי גם נגדו יוכלו בפרקליטות לגבש בימים הקרובים כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully