וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוקרים: מצאנו הוכחה שהפירמידות נבנו בידי חוצנים

4.10.2017 / 7:34

בזמן שהמומחים עדיין מתקשים להאמין שהמצרים הקדמונים הצליחו לבנות ללא כל אמצעי טכנולוגי מתקדם את הפירמידות הגדולות במצרים, יש מי שטוען שהמסקנה הברורה היא שחייזרים בנו אותן (וגם היבשת האבודה אטלנטיס קשורה לזה)

מטייל טיפס על הפירמידה במצרים/Andrej Ciesielski

בסרטון – הבחור שטיפס על הפירמידות

הפירמידות הגדולות במצרים והספינקס הגדול של גיזה בראשן ממשיכות להעסיק חוקרים באשר הם, ששוברים את הראש כיצד הצליחו המצרים הקדמונים ללא כלים טכנולוגים לבנות יצירות הנדסיות מדהימות כגון אלה. אחרי מחקרים שביצעו קבוצת חוקרים, הם הגיעו למסקנה ההגיונית היחידה - מדובר ביצירה של ציוויליזציה לא אנושית שבידיה כלים עתידניים (וגם הם בעצם מתקשים להאמין למסקנה הזו).

החוקרים ג'קי קאנון ומלקולם האטון מאמינים שהספינקס גולף מתוך סלע טבעי - עוד לפני שהמקום היה למדבר. השניים סבורים שהפירמידות נבנו לפני לפחות 12,500 שנים, ככל הנראה לפני עידן הקרח, כשמחקר עולה כי הפירמידות בגיזה נבנו בסביבות 2,500 לפני הספירה. מר קאנון אמר ל-Express.co.uk: "על פי התיאוריות, שאני כמובן תומך בהן, מדובר היה בציוויליזציה מתקדמת שהגיעה לכדור הארץ לפני עשרות אלפי שנים. אני לא יכול לומר ב-100 אחוז שהתיאוריות האלה נכונות, אבל ממחקר שביצעתי עולה שיש קשר ישיר בין הפירמידות ליבשת שקועה עם הר מצולה (הר שפסגתו נמצאת מתחת לפני הים), ועל ההר יש שני צוקים שנראים כמו פירמידות". הוא מסביר: "זה אפשרי, ואני לא אומר ב-100 אחוזים, שזה האי אטלנטיס – וכשאטלנטיס שקעה הציוויליזציה פנתה למקום אחר, כנראה מצרים, והייתה להם את הטכנולוגיה המתקדמת לבנות שם את הפירמידות".

מצרים שוקלת להשכיר אתרי ארכיאולוגיה. רויטרס
הספניקס היא יצירה של חוצנים? אישה מנשקת את הספניקס הגדול של גיזה/רויטרס

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נפתרה התעלומה: כך נבנתה הפירמידה הגדולה של גיזה

לכתבה המלאה

קאנון מאמין ששלוש הפירמידות הגדולות ביותר פשוט בלתי ניתנות לבנייה ללא כלים טכנולוגים מתקדמים, אולם גורמים רשמיים מטילים ספק בממצאים שלהם ומתעקשים שהפירמידות אכן נבנו ע"י המצרים הקדמונים.

מוקדם יותר החודש, עב"מולוגים חשפו ראייה פוטנציאלית לכך שהפירמידות זכו לביקור של חוצנים. פפירוס עתיק שמוחזק במוזיאון קהיר שבמצרים ומגיע מלפני כ-3 אלף שנים מדבר לכאורה על האל רע (אל השמש במיתולוגיה המצרית) שהגיע מהכוכבים כדי למצוא את הציוויליזציה החזקה ביותר. הפפירוס מתאר את האל – עם ראש של אדם וגוף של אריה – ולצידו חללית חייזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully