וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקיפת המאבטחים באיכילוב: שלושה חשודים נוספים נעצרו, מעצרם הוארך

1.10.2017 / 14:24

בית משפט השלום האריך בשלושה ימים את מעצרם של השלושה, המוכרים כחברים בארגון פשיעה, וחשודים בתקיפת המאבטחים שטיפלו בחברת משפחתם שהתלוננה על טיפול לקוי. הם נעצרו בדירת מסתור בבת ים, והצטרפו לשלושה עצורים נוספים

צילום: דוברות בית החולים איכילוב, עריכה: תום זואילי

- שלושה חשודים נעצרו בבת ים: צעיר בן 22 מקרית מלאכי, גבר בן 42 מחיפה וצעיר בן 28 מתל אביב
- בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם בשלושה ימים
- עד כה, נעצרו בסך הכל שישה חשודים על ידי המשטרה
- צפויים מעצרים נוספים בחשד לתקיפת שלושת המאבטחים בבית החולים בתל אביב, שהוכו בידי חמישה גברים
- זאת, לאחר שקרובת משפחתם התלוננה על טיפול לקוי

שלושה חשודים נוספים בתקיפת המאבטחים בבית החולים איכילוב נעצרו אמש (שבת) בבת ים. מהמשטרה נמסר כי שלושתם - צעיר בן 22 מקרית מלאכי, גבר בן 42 מחיפה וצעיר בן 28 מתל אביב – נמצאו בדירת מסתור בעיר. מעצרם הוארך בצהריים בשלושה ימים. עד כה, נעצרו בסך הכל שישה חשודים על ידי המשטרה, שמסרה כי צפויים עוד מעצרים.

שלושה מאבטחים בבית החולים בתל אביב הוכו ביום חמישי האחרון בידי חמישה גברים, ונפצעו באורח קל-בינוני. לטענת בית החולים, בסמוך לשעה 3:00 בלילה ניסתה אחת המטופלות בחדר המיון לגנוב מאחת האחיות במקום מכשיר טלפון, ומאבטח שהיה בסמוך נאלץ להפריד ביניהן. כחצי שעה לאחר מכן הגיעו חמשת החשודים לבית החולים ברכבם, עצרו ברחבת האמבולנסים, יצאו ממנו והחלו להכות את המאבטחים ולאחר מכן נמלטו מהמקום.

עוד בוואלה! NEWS:
מתח שיא בקטלוניה לפני המשאל: הבדלנים לא מוותרים על ההצבעה
הנכים ימשיכו להפגין: "ההסכם רצוף חורים, אין מענה למצוקה שלנו"
ארדואן: ישראל הייתה מעורבת במשאל העם לעצמאות כורדיסטן

תיעוד: חמישה גברים הכו מאבטחים בחדר המיון של ביה"ח; המשטרה מחפשת אחר העבריינים. אתר רשמי
המאבטחים נפצעו קל-בינוני/אתר רשמי

לטענת בית החולים, המטופלת וקרובי משפחתה איימו בעבר על אנשי הצוות הרפואי ואף הורחקו בידי מאבטחים. עוד נטען כי אחד החשודים נשא עמו אקדח. המטופלת, בת 19, ואביה, בן 49, שניהם תושבי יפו, נעצרו למחרת התקרית בחשד למעורבות בתקיפה. למחרת נעצר חשוד נוסף, ומעצרם של השלושה הוארך בבית משפט השלום בתל אביב עד ליום שני הקרוב. מהמשטרה נמסר כי המטופלת יצרה קשר עם בני משפחתה והתלוננה על טיפול לקוי מצד הצוות הרפואי, וכי על רקע זה התבצעה התקיפה.

פרופ' רוני גמזו, מנהל המרכז הרפואי איכילוב, כינה אז את התקרית "אירוע חמור מאוד עם דפוס פעולה מהעולם העברייני" והוסיף כי הוא "משקף את אזלת היד של המערכת נגד פושעים שפועלים באלימות נגד אנשי צוות רפואי". גמזו הוסיף כי המאבטחים הגנו בגופם על הצוות הרפואי וכי הנחה על הצבת שוטר באופן קבוע בחדר המיון.

(עדכון ראשון: 4:59)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully