וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלחה תאומות סקסיות לפתות את חבר שלה - ולא תאמינו איך זה הסתיים

5.10.2017 / 12:48

אישה פנתה לתכנית "לתפוס בוגד" כדי שיעזרו לה לבדוק האם חבר שלה מזה שנתיים יבגוד בה עם תאומות סקסיות שנשלחו לפתות אותו. כשראתה איך הוא הגיב - היא חשפה סוד מלוכלך על הקשר שלהם שטרף את כל הקלפים

To catch a cheater

אישה טמנה מלכודת לחבר שלה מזה שנתיים ושלחה אליו תאומות סקסיות שינסו לפתות אותו לעיני המצלמות הנסתרות של תכנית היוטיוב הפופולארית "לתפוס בוגד". אתם לא תאמינו מי יצא כאן הבוגד האמיתי.

מרבית הפונים לתכנית מקווים לגלות שבני זוגם ישארו נאמנים להם - אך לא זאת שהציבה את המלכודת הפעם. היא למעשה קיוותה שבן זוגה יבגוד בה רק כדי שתהיה לה עילה להיפרד ממנו - וזה לא הסוד היחיד שהיא חשפה. הפרק נפתח כשהחבר שעובד כטכנאי בתאגיד התקשורת AT&T הוזמן לביתן של הנשים המפתות כדי להתקין להן אינטרנט. כשהגיע לשם, המתינה לו אחת מהן לבושה בחלוק משי אדום ועקבים והחלה לפלרטט איתו, "דגמנת בעבר? אני בטוחה שכן. אתה ממש חתיך", היא אמרה. הוא צחק בתגובה, הודה על על המחמאה והמשיך בעבודתו. בניסיון השני, היא הביאה מהחדר הצמוד שני חלקי הלבשה תחתונה והתייעצה איתו איזה מהשניים יהיה לה יפה יותר. גם לזה הוא נשאר די אדיש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צופה בחבר שלה מסרב לניסיונות הפיתוי של התאומות/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

טמנה מלכודת לבעלה כדי לבדוק אם הוא פדופיל - אבל אז העניינים יצאו משליטה

לכתבה המלאה

באותו זמן נכנסת לסייע לה אחותה התאומה, לבושה בשמלה שחורה צמודה. אחרי שגם היא פלירטטה איתו, היא ואחותה שואלות אותו למי מהן יש תחת יותר גדול. הוא שוב ממשיך בשלו והן מבינות שהן חייבות להיות ישירות יותר. מהר מאוד הן ניגשות לעניין ומציעות לו שלישיה. הוא עונה: "מצטער אבל אני לא חושב שאני צריך להיות מעורב בזה". הן מתעקשות, מספרות לו שהן מעולם לא שכבו עם בחור שחור ושאלו האם הוא היה פעם עם בחורה אסיאתית או אפילו תאומות. גם זה לא עזר להן - הבחור לא בגד ולא יבגוד. הוא אפילו מצהיר שהוא אוהב את החברה שלו.

כשחברתו צפתה בתיעוד האירוע שצולם במצלמה נסתרת, היא, באופן מפתיע, לא נראתה מאושרת במיוחד. למעשה היא הרגישה אשמה ואמרה שהיא לא מרגישה טוב עם מה שעשתה לו. מאוחר יותר היא חשפה את הסיבה האמיתית לפרצוף העצוב שלה: היא עצמה בוגדת בו מזה תקופה עם עמית לעבודה ואינה מתכוונת להפסיק. למעשה היא קיוותה שהחבר שלה יבגוד בה רק כדי שתרגיש טוב עם עצמה ותיפרד ממנו. מביך לגמרי!

צפו בפרק המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully