וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השתתפות בכירים ברשות: ארדן ביטל משחק כדורגל בי-ם

25.9.2017 / 20:05

השר לביטחון הפנים הוציא צו שלפיו אסור לקיים את מפגש הידידות בין הקבוצות מאחר שבכירים ברשות היו צפויים לשאת לפניו דברים. ארדן: "הרשות ממשיכה לחתור תחת ריבונותה של מדינת ישראל בירושלים, באמצעות קיום פעילויות מטעמה"

נבחרת פלסטין. AP
צווים דומים הוצאו בשנים האחרונות. שחקני נבחרת פלסטין/AP

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הורה בצו על איסור לקיים משחק כדורגל שתוכנן הערב (שני) ברובע המוסלמי בעיר העתיקה בירושלים, בין קבוצת בורג' אל-לקלק לקבוצת כדורגל של מוסלמים בריטים. בנוסף, היו צפויים להינשא במהלך האירוע נאומים על ידי בכירי הרשות הפלסטינית. על בסיס מידע שהגיע למשטרת ירושלים, הרשות הפלסטינית יזמה את האירוע באמצעות נציגים בכירים מטעמה, ובהם מושל ירושלים ברשות עדנאן אל-חוסייני, שהיה צפוי לנאום באירוע.

הצו מורה שלא לקיים את הפעילות בהתאם לחוק יישום הסכם הביניים בדבר הגדה המערבית ורצועת עזה, שאוסר על הרשות הפלסטינית לפתוח או להפעיל נציגות, לקיים אסיפה או פעילות בתחומי מדינת ישראל, ומסמיך את השר לביטחון הפנים לאסור בצו על קיום פעילות כזו. לאחר הוצאת הצו, שוטרי משטרת ירושלים הגיעו למקום ומסרו אותו לבעלי המקום.

בשנתיים האחרונות, הוצאו על ידי השר לביטחון הפנים כמה צווים נגד קיום אירועים או הפעלת נציגויות מטעם הרשות הפלסטינית בשטחיה הריבוניים של מדינת ישראל. בין היתר, האריך השר את הצו המורה על סגירתו של בניין האוריינט האוס, ששימש בעבר את מוסדות הרשות, ומנע את קיומם של אירועים נוספים. השר ארדן אמר כי "הרשות הפלסטינית ממשיכה כל העת לחתור תחת ריבונותה של מדינת ישראל בירושלים, באמצעות קיום פעילויות מטעמה ובמימונה, וזאת בניגוד להתחייבויות שהרשות קיבלה על עצמה במסגרת הסכמים בעבר".

עוד בוואלה! NEWS:
סריקות על סוסים באזור מבודד: מאמץ לאיתור הישראלית בקירגיזסטן
דוח חריף: "הדרג המדיני חסר השפעה על גיבוש תכניות צה"ל"
לראשונה מאז החלה המחאה: נכים קיבלו דוחות בגין חסימת כביש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully