וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סריקות על סוסים באזור מבודד: מאמץ לאיתור הישראלית בקירגיזסטן

25.9.2017 / 12:42

הצוות הישראלי הגיע לאזור בו נראתה הילה ליבנה בת ה-22, שנעדרת מאז סוף השבוע, והצטרף לכוחות החילוץ המקומיים. מאמצי האיתור מתבצעים ברכיבה על סוסים בלבד, זאת בשל תנאי השטח הקשים באזור ההררי

מורן מישל מלכת המדבר קירגיזסטן 2. מלכות מסע קירגיזסטן 2, מערכת וואלה! NEWS
הצוות הישראלי הצטרף למאמצי החיפוש. קירגיזסטן/מערכת וואלה! NEWS, מלכות מסע קירגיזסטן 2

נמשכים החיפושים אחר הצעירה הישראלית שטיילה יחד עם שני מטיילים נוספים, בהם ישראלי ושני מטיילים צרפתים, ונעלמה ביום שבת בקירגיזסטן. המטיילת, הילה ליבנה, בת 22 מתל אביב, נותרה מאחור לאחר שהמטייל הישראלי נפל מצוק ושני הצרפתים מיהרו לסייע לו וחילצו אותו בעודו סובל משבר ברגלו. צוות חילוץ של חברת "כלל" יצא אתמול לבישקק, בירת קירגיזסטן ונמצא בקשר עם הקונסול הישראלי באסטנה שבקזחסטן, הנציגות הקרובה ביותר למקום האירוע.

במהלך היום יצא הצוות הישראלי לאזור בו נראתה המטיילת לאחרונה, והוא הצטרף לכוחות המקומיים הפועלים באזור. מדובר באזור מבודד והררי, בגובה 2,500 מטרים, שניתן לסרוק אותו בתנועה רגלית או על גבי סוסים בלבד.

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת התרסקות האפאצ'י: צה"ל אישר את חזרת המסוקים לטיסות
לראשונה מאז החלה המחאה: נכים קיבלו דוחות בגין חסימת כביש
טראמפ נכנס למלחמה מיותרת, והופתע לגלות שהספורט גדול מהנשיא

יובל לבנה, אחיה של הילה העלה פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בו ביקש מכל אדם שהבחין בה לסייע למשפחה במאמצי האיתור. "עודכנתי שמעלים מסוק לאוויר בזמן הקרוב", כתב. "הילה יצאה לטרק הסרי-צ'לק, טרק של שלושה ימים יחד עם מטייל נוסף, אתמול בצהריים נשלח ממנו אות מצוקה במכשיר הלווייני, לאחר שהם התפצלו והוא הדרדר במצוק".

לאחר מכן עדכן יובל בפייסבוק כי נוצר קשר עם המטייל הנוסף, וכי רגלו נשברה במהלך האירוע.

עוד באותו נושא

חיפושים אחר מטיילת ישראלית שנעדרת בקירגיזסטן

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילה ליבנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

משפחותיהם של המטיילים פנו ביומיים האחרונים למשרד החוץ ואל ביטוח "כלל". במשרד החוץ הסבירו כי חילוצם של השניים התעכב בשל הערפל והגשמים הכבדים. עוד נמסר כי כוח של מכבי האש המקומיים השתתף בפעולות האיתור והחילוץ בתיאום עם הקונסולייה.

לפני כשבועיים חולצו שני מטיילים ישראלים מצלע הר בצפון-מערב יוון, שעליו שהו כיממה כשהם ללא ציוד ואוכל אך מצוידים במים. הכוחות המקומיים ניסו בתחילה למצוא את השניים, אך התקשו לעשות זאת בשל ערפל כבד ומזג אוויר קשה השורר במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully