וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרה רגב נגד בכרי והעימות בין טראמפ לכוכבי ה-NBA: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

24.9.2017 / 14:00

פייק ניוז צפון קוריאני, בחירות בגרמניה, השרה רגב דורש לחקור את מוחמד בכרי בחשד להסתה, ראש צוות המחלצים של פיקוד העורף בראיון ממקסיקו והעימות בין הנשיא טראמפ לכוכבי ה-NBA

צילום: יותם רונן, רוני כנפו, ערן גילווארד, דו"צ, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

חילופי המהלומות בין המנהיג הצפון קוריאני קים ג'ון און לנשיא האמריקני טראמפ עולים מדרגה. פיונגיאנג פרסמה לאזרחיה סרטון תעמולה ובו נראית לכאורה פגיעת טיל במפציץ מסוג B-1B ובנושאת מטוסים של צבא ארצות הברית. עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS עם כל העדכונים בפרשה.

גרמניה בוחרת: יותר משישים ואחת מיליון בעלי זכות בחירות בגרמניה יוצאים היום להצביע בבחירות לבונדסטאג הגרמני. הקאנצלרית מרקל צפויה לנצח, השאלה היא איזו קואליציה היא תוכל להקים. לראשונה מאז מלחמת העולם השנייה תכנס ככל הנראה מפלגת ימין קיצוני לפרלמנט. טל רימוון, עיתונאית בעיתון הגרמני Handelsblatt Global מדווחת מברלין.

התקלה באסדת הגז הטבעי תמר: שאול מרידור, מנכ"ל משרד האנרגיה, אומר בראיון למהדורת וואלה! NEWS כי ישראל זקוקה למאגרי גז נוספים. במהלך החג הופסקה הזרמת הגז מהמאגר בעקבות תקלה שנתגלתה בצנרת.

שרת התרבות מירי רגב פנתה ליועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט בדרישה לחקור את הבמאי והשחקן מוחמד בכרי בעבירות של ביקור במדינת אויב והסתה נגד המדינה. בכרי המבקר בימים אלה בפסטיבל 'ימי פלסטין' בלבנון אומר לכתבת וואלה! תרבות יעל געתון כי הוא עומד מאחורי כל מילה שאמר וכי זו בושה שרגב היא שרת התרבות.

מניין ההרוגים ברעידת האדמה במקסיקו חצה את השלוש מאות, והסיכויים למצוא ניצולים בן החיים קלושים. משלחת המחלצים של פיקוד העורף עושה שם לילות כימים בתקוה בכל זאת לחלץ אנשים בין החיים. מפקד כוח החילוף של המשלחת סגן אלוף במילואים סמי יחזקאל בריאיון מיוחד למהדורה.

העימות בין הנשיא טראמפ לכוכבי ה-NBA וה-NFL: כוכב קליבלנד לברון ג'יימס מאשים את הנשיא בפילוג וקורא לאמריקניים להתאחד נגדו. אורן יוסיפוביץ מוואלה! ספורט על הסכסוך שמסעיר את אמריקה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully