וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים, שחקני ה-NFL וקלינטון: הלילה המוטרף של טראמפ באלבמה

נשיא ארה"ב הגיע לכנס תמיכה במועמד המדינה לקונגרס, וניצל את הבמה כדי לירות לכל הכיוונים. בנאום מפוזר הוא קרא לבנות חומה שניתן לראות דרכה בגבול מקסיקו ותקף "שחקני פוטבול בני זונות שלא מכבדים את הדגל"

צילום : CNN

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ נשא הלילה (שבת) נאום אופייני בן שעה ו-20 דקות שבו הרבה לתקוף את יריביו בארצות הברית ובעולם. טראמפ הגיע לאלבמה כדי לתמוך במועמדותו של התובע הכללי של המדינה לותר סטריינג', המתמודד בבחירות המיוחדות לתפקיד נציגה של אלבמה בסנאט.

למרות שמטרת העצרת הייתה תמיכה במועמד סטריינג', נשיא ארצות הברית התייחס כהרגלו לנושאים הרבים שעל סדר יומו. טראמפ המשיך לתקוף את מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און וקרא לו בכינוי החדש שמצא לו - "איש הטילים הקטן". טראמפ אמר כי הצהרותיה של פיונגיאנג בדבר ניסוי עתידי בפצצת מימן באוקיינוס השקט לא יעברו ללא תגובה וכי הוא "הולך לטפל בבעיה הזו".

עוד בואלה! NEWS:
ארה"ב: מערכות ההצבעה לנשיאות ב-21 מדינות היו יעד להאקרים רוסים
"הרופא טיפל בעקיצה בתרופה זולה - ואבא מת לנו מול העיניים"
נער כבן 15 נהרג בתאונה בין שני כלי רכב ליד ביתר עילית

דונלד טראמפ בעצרת תמיכה באלבמה. רויטרס
"הוא מפוטר!". טראמפ בעצרת באלבמה, הלילה/רויטרס

יעד חדש ומפתיע למתקפותיו של הנשיא היו שחקני ליגת הפוטבול הלאומית NFL, שרבים מהם כורעים ברך בעת השמעת ההמנון הלאומי בתחילת משחקים כמחאה על האלימות המשטרתית נגד שחורים. טראמפ פנה לקהל ושאל, "לא הייתם רוצים לראות את אחד מבעלי הקבוצות ב-NFL, כשמישהו לא מכבד את הדגל שלנו, אומר: 'תורידו את בן הזונה הזה מהמגרש עכשיו, הוא מפוטר!'. אם אתם רואים אירוע כזה, פשוט צאו החוצה ועזבו את האצטדיון, אני מבטיח לכם שזה ייפסק".

טראמפ הביע בנאום את אכזבתו מהודעת הסנאטור הרפובליקני ג'ון מקיין לפיה לא יתמוך בהצעה החדשה להפלת "אובמקר". זאת, לדבריו, מאחר שלחקיקה מרחיקת הלכת הזו דרושה הסכמה גם מצד הדמוקרטים, שמגובשים בהתנגדותם. "בקמפיין הבחירות האחרון של מקיין הוא תמך בשינוי ובביטול תכנית אובמקר וכעת הוא מתנגד. אני נמצא כל היום בטלפון, צועק על אנשים כדי שיתמכו בביטול תכנית הבריאות". נשיא ארצות הברית לא זנח את אחד הנושאים האהובים עליו, ואמר כי על גדר הגבול עם מקסיקו להיות כזו שניתן לראות דרכה בגלל ש"סוחרי סמים משתמשים בבליסטראות ומשליכים משלוחי סמים רבים על ראשיהם של אנשים מעבר לגדר הנוכחית הבנויה מבטון".

למרות ניצחונו המזהיר בבחירות לנשיאו, נראה שטראמפ ותומכיו ממשיכים לנטור טינה להילרי קלינטון. למשמע קריאות הקהל הידועות "כלאו אותה", השיב טראמפ כי "עליכם לדבר עם התובע הכללי ג'ף סשנז על כך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קולין קאפרניק שחקן סן פרנסיסקו ניינרס כורע בזמן ההמנון האמריקאי לצד אריק ריד. AP
שחקני סן פרנסיסקו פורטי ניינרס כורעים ברך בעת השמעת ההמנון/AP
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully