וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיסיונרית היא אחת מתנוחות הסקס הכי מסוכנות. מה במקום הראשון?

27.9.2017 / 10:52

דווקא התנוחה שנחשבת לכל כך בסיסית, היא השנייה ברשימת התנוחות שעשויות לגרום לשבר באיבר מינם של גברים, כך עולה ממחקר שנערך לאחרונה. ואיזה תנוחה מינית היא המסוכנת מכולן?

אנשים מנסים תנוחות מין ברחוב במסגרת ניסוי של מגזין קוסמופוליטן/Cosmopolitan

בסרטון: אנשים מנסים תנוחות מין - ברחוב

התנוחה המיסיונרית נחשבת לאחת הבסיסיות והאפורות מבין התנוחות המיניות, אך אולי תופתעו לגלות שמדובר גם באחת מהמסוכנות שבהן, כך גילו רופאים. במחקר שנערך לאחרונה במסגרת מכון מחקר בינלאומי לבעיות אונות גברית, בשם "הקשר בין תנוחה מינית לחומרת שבר הפין", ניסו הרופאים להבין מהן תנוחות הסקס הכי מסוכנות עבור גברים.

על פי המחקר, תנוחת ה'דוגי סטייל' היא המסוכנת מכולן, ו-41 אחוזים משבירות הפין נוצרות בשל שימוש בה. אמנם גם כאן מדובר באחת מהתנוחות היותר פופולריות, אך היא יכולה להוביל להתנגשות איבר המין של הגבר בעצם האגן של האישה, ולגרום לשבר. על פי המומחית של הדיילי מייל למיניות, טרייסי קוקס, "זה מסוכן במיוחד אם עושים את זה בקצה המיטה. כל מה שנדרש זו דחיפה אחת לא זהירה שלו, ושינוי תזוזה קל שלה, והאיבר מחליק החוצה ויכול להתנגש בעוצמה במיטה".

עוד בנושא
אלו הם המקומות הציבוריים שלא בריא ואפילו מסוכן לעשות בהם סקס
הטעויות שאתם עושים עם אמצעי מניעה ויכולות לגרום לכם להיכנס להריון

"אפשר למנוע את זה בכך שהגבר יאחז בצורה טובה את הירכיים שלה כדי למנוע ממנה לשנות תנוחה", היא מסבירה, "ועדיף גם לעשות שימוש בתנוחה הזאת על הרצפה, מאשר על המיטה - כאשר יש עצמים קשים שיכולים להפריע".

למקום השני ברשימת התנוחות המיניות המסוכנות, הגיעה המיסיונרית, ואם אתם מופתעים תדעו שגם קוקס הופתעה. "לא הייתי מתייגת את התנוחה הזו ככל כך מסוכנת, בכלל לא ברור כיצד היא הגיעה לרשימה. אולי זה כי אם זוג עושה סקס על רצפה קשה, הגבר יכול להחליק מתוך האישה ולמצוא את עצמו דוחף חזק כלפי הרצפה".

התנוחה השלישית ברשימה היא זו בה האישה למעלה, והיא מסוכנת כי האישה יכולה להישען חזק מדי, קדימה או אחורה, ובכך לעקם את הפין, להביא אותו לזוויות לא טבעיות ואף לגרום לשבר.

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully