וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר בילוש חשוד שאנס בת 16 שאותה הכיר במסגרת התפקיד

19.9.2017 / 11:20

מח"ש עצרה את החשוד, ירון לוי העובד במרחב חברון, בחשד שקיים עם הנערה החוסה יחסי מין אסורים במשך כמה חודשים. בדיון בעניינו אמרו נציגי מח"ש כי קיים חשש שעבירות מין בוצעו גם במעורבים נוספים. הוא שוחרר למעצר בית

ניידת משטרה. מגד גוזני
השוטר והנערה קיימו יחסי מין כמה חודשים/מגד גוזני

שוטר נעצר בחשד לאונס ומעשים מגונים בנערה חוסה בת 16 שאותה הכיר במסגרת תפקידו - כך הותר היום (שלישי) לפרסום. אתמול נעצר החשוד, שוטר בילוש מאזור המרז, על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש). לפי החשד, השוטר והנערה קיימו יחסים מיניים במשך כמה חודשים.

בדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון הסכימו במח"ש לשחרר את השוטר, ירון לוי המשרת במרחב חברון, כבר מחר למעצר בית. זאת, למרות שהוא חשוד בעבירות של אונס, מעשה סדום, מעשה מגונה, מרמה והפרת אמונים.

בדיון אמרו נציגי מח"ש, החוקרת ליטל ברסוסצקי ורב-פקד דובי שרצר, כי העבירות שבהן חשוד לוי בוצעו בביתו ובמקומות שונים, וכי יש אינדיקציות לכך שעבירות בוצעו גם במעורבים אחרים.

עוד בוואלה! NEWS
20 עד מאה שעות בחודש: נחשף היקף העסקת שרה נתניהו בעיירית י-ם
התאונה בכביש 4: הצעירים יצאו להתווכח בכביש - ונדרסו בידי משאית
כתב אישום נגד הזמר בועז בנאי בגין הכאת בת זוגו

בית משפט בראשון לציון, מאי 2015. ראובן קסטרו
בית משפט השלום בראשון לציון/ראובן קסטרו

מעורך דינו של השוטר, שרון וקנין, נמסר בתגובה: "מדובר בשוטר שחשוד בעבירת אינוס של נערה חוסה. טוב הייתה עושה מח"ש אם הייתה בודקת היטב את עברה של המתלוננת מבחינת הגשת תלונות סרק, ואם היו כאלה. מדובר בשוטר שביחד עם אשתו אימצו לחיק משפחתם את הנערה ודאגו לה כאילו הייתה בתם. צר לי שבנסיבות האלו התעקשה מח"ש לפרסם את שמו של השוטר ולגרום לו לנזק עתידי שלא ניתן לתקנו. זאת, שעה שהם עצמם במהלך הדיון הסכימו לשחרורו. והרי, אם היו דברים בגו, לא סביר שמח"ש הייתה מסכימה לשחררו בעבירות כה חמורות. ודי ברמיזא לחכימא".

(עדכון ראשון: 10:52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully