וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים הולכים לבחירות בעזה, והסערה החדשה בעולם הקולנוע הישראלי: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

17.9.2017 / 14:00

חמאס מוכן ללכת לממשלת אחדות, נתניהו מתכונן עצרת האו"ם, קוריאה הצפונית שיגרה טיל נוסף, טראמפ בביקורת על הסקוטלנד יארד, שערוריה בעולם הקולנוע ואיזו מתנה אתם מעדיפים לקבל לחג?

צילום:ניב אהרונסון, שלומי גבאי, מאיר ועקנין, רויטרס, CNN

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

חמאס הודיע הבוקר במפתיע כי הוא הוא מתכוון לפרק את הממשלה בעזה וללכת לבחירות, זה קורה בעקבות לחצים כבדים שהפעילה הרשות על חמאס. אבי יששכרוף פרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים עם הפרטים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמורלהיפגש עם ראשי הקהילה היהודית בניו יורק על רקע מתח רב סביב הגיור הרפורמי ומתווה הכותל. טל שלו, הכתבה המדינית של וואלה! NEWS דווחה מניו יורק.

צפון קוריאה שיגרה טיל נוסף, אורן נהרי עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS עם הפרשנות.

הבוקר נעצר חשוד במעורבות בפיגוע ברכבת התחתית של לונדון ביום שישי. עשרים ותשעה בני אדם נפצעו. כתבת CNNנינה דוס סנטוס בדיווח מיוחד לוואלה ניוז מהסוקטלנד יארד בלונדון.

ואיכשהו דונלד טראמפ הצליח לעצבן את ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי עם התגובות שלו לפיגוע הזה. עמרי נחמיאס כתב וואלה! NEWS בוושינגטון, עם הפרטים.

תקיפת אמבולנסים צבאיים שהובילו פצועים מהלחימה בסוריה ארעה מספר פעמים בקיץ שעבר. היום נגזר דינם של התוקפים. אלי אשכנזי , כתב וואלה! NEWS דווח מבית המשפט בחיפה.

בימים אלה נחנך בניו יורק קמפוס האוניברסיטה של הטכניון בשיתוף עם אוניברסיטת קורנל, אחת האוניברסיטאות היוקרתיות בארה"ב. נשיא הטכניון,
פרופסור פרץ לביא התראיין מניו יורק.

סערת פרסי אופיר: אחרי שהאחים אדרי הודיעו שיחרימו את הטקס בתגובה לאי הזמנת השרה רגב, פגישה בין יו"ר האקדמיה לקולנוע לאחים אדרי. אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על הסיפור שאינו נגמר.


סקר חדש חושף את הפער בין המתנות שאנחנו רוכשים לבין אלו שהיינו רוצים לקבל.
אירה אימרגליק, כתבת הצרכנות של וואלה עסקים עם התוצאות.

לצחוק יש יתרונות רפואיים ברורים. ברשת CNN פגשו את ממציא שיטת היוגה צחוק, רופא מערבי שחי בהודו והוא רוצה לא רק לחיות בצחוק, אלא גם יום אחד למות ממנו.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully