וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד בביצוע הפיגוע בלונדון וגבאי תוקף את בנט | כותרות השבת

צעיר בן 18 נעצר בחשד להנחת המטען ברכבת התחתית בבירת בריטניה, צפון קוריאה חשפה תיעוד שיגור הטיל הבליסטי וערן זהבי כבש ובישל בניצחון גוואנגז'ו. חדשות סוף השבוע

רויטרס

קוריאה הצפונית פרסמה תיעוד חדש של הטיל ששוגר לשמי יפן

קוריאה הצפונית פרסמה תיעוד של הטיל ששיגרה אתמול לשמי יפן. בתיעוד, שפורסם על ידי סוכנות הידיעות המרכזית של קוריאה הצפונית, נראה הטיל וואסונג-12 משוגר. מדובר באותו הטיל ששוגר לשמי יפן בחודש שעבר.
השיגור יצא לפועל לאחר שמועצת הביטחון של האו"ם הטילו סנקציות על פיונגיאנג בעקבות הניסוי הגרעיני שקיימה לפני כשבועיים. סבב הסנקציות האחרון כלל איסור על יבוא טקסטיל מקוריאה הצפונית, וכן הגבלות על יצוא דלקים אליה.

בריטניה: חשוד בן 18 נעצר בגין מעורבות בפיגוע בלונדון

משטרת בריטניה עצרה חשוד במעורבות בפיגוע בלונדון, שבו התפוצץ מטען בתחנת רכבת תחתית בעיר. החשוד, בן 18, נעצר בעיר דובר שבמזרח הממלכה. מהמשטרה נמסר כי מדובר במעצר משמעותי וכי ישנה התקדמות בחקירת הפיגוע. בפיגוע נפצעו 29 בני אדם וחקירתו נמשכת.

גבאי: "הצעת שקד ובנט תהרוס עצמאות מערכת המשפט"

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי מתח ביקורת חריפה נגד יוזמת שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד שטענו כי "תשיב את האיזון בין שלוש הרשויות במדינה". גבאי, שכיהן בעבר כשר בממשלה יחד עם שקד ובנט, טען כי ההצעה "תהרוס את הבסיס של עצמאות מערכת המשפט והפיכתה לגוף עם שיקולים פוליטיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בבית הלבן מאותתים: פגישת טראמפ-נתניהו תתמקד באיראן

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי לפגוש בשבוע הקרוב את ראש הממשלה בנימין נתניהו, וגם את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בשולי העצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. ואולם, בבית הלבן מנמיכים ציפיות ומאותתים כי הדגש מבחינתם באותן הפגישות, שיתקיימו בהפרש של יומיים זו מזו, לא יהיה על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. "השגת שלום בין הישראלים והפלסטינים נותרה בסדר עדיפויות גבוה, אבל הפגישות בשולי העצרת הכללית של האו"ם יתמקדו בעיקר בנושאים אחרים", אמר פקיד בבית הלבן לוואלה! NEWS.

ערן זהבי כבש ובישל ב-1:2 של גוואנגז'ו על בייג'ינג גואן

אם ערן זהבי יצליח לשבור את שיא השערים של הליגה הסינית? הסקורר הישראלי עשה היום עוד צעד לעבר המטרה, כשהעניק לגוואנגז'ו R&F ניצחון ביתי 1:2 על בייג'ינג גואן עם שער מכריע בדקה ה-69. היה זה שערו ה-25 של זהבי אחרי 25 מחזורים, כך שנותרו לו עוד חמישה משחקים כדי לכבוש שלושה שערים ולהשתוות לשיא הליגה של אלקסון הברזילאי, או אפילו לעבור אותו. בקצב הזה, אין ספק שזה יקרה. עוד לפני השער, זהבי בישל לז'יזאו בדקה ה-29 וג'ונתן סוריאנו הצליח רק להשוות זמנית בדקה ה-62. גוואנגז'ו במקום השישי עם 40 נקודות - חמש פחות מהביי במקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות של אסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully