וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל דירה עלה לאוטובוס אחרי פורץ - השוטרים זיהו אותו מפייסבוק

14.9.2017 / 23:10

בן 35 נעצר בחשד לניסיון פריצה לדירה במרכז תל אביב. בעל הדירה רדף אחריו, והפורץ נעצר. יומיים לאחר מכן זיהו הבלשים כי החשוד צולם כשהוא גונב עשרות בקבוקי משקה מבר בעיר ונמלט. חקירת שני המקרים נמשכת

אדם שנעצר בחשד לפריצה בתל אביב, 14 בספטמבר 2017. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
החשוד בפריצה לבר/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

גבר כבן 35 נעצר השבוע בחשד שניסה לפרוץ לדירה ברחוב נחלת בנימין בתל אביב. בעל הדירה שתפס אותו בשעת מעשה רדף אחריו, וכשהחשוד עלה לאוטובוס בעיר, עלה אחריו. החשוד נעצר והובא לחקירה, ומאוחר יותר התברר כי הוא חשוד בפריצה נוספת, שהסתיימה בגניבת עשרות בקבוקי אלכוהול מבר בעיר.

ביום שלישי התלוננה בעלת הדירה ברחוב נחלת בנימין כי החשוד קפץ מעל שער החצר שלה וניסה לפתוח את חלון הדירה בקומת הקרקע תוך שהוא מפרק את הרשת שהותקנה על חלון הדירה. בעל הדירה שהבחין בו רדף אחרי החשוד, ולאחר שזה עלה על אוטובוס עלה גם בעל הדירה אחריו ועיכב אותו עד להגעת המשטרה. השוטרים עצרו את החשוד והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. בדיון שהתקיים למחרת בבית משפט השלום בעיר הוחלט להאריך את מעצרו בשלושה ימים.

פוסט בפייסבוק על אדם שנעצר בחשד לפריצה בתל אביב, 14 בספטמבר 2017. פייסבוק, מערכת וואלה! NEWS
הפוסט שפרסם בפייסבוק בעל הבר שנפרץ/מערכת וואלה! NEWS, פייסבוק

יומיים לאחר מעצרו של החשוד פרסם בעלי בר ברחוב הר סיני בעיר פוסט ברשתות החברתיות ובו ביקש את עזרת הציבור בזיהוי ובאיתור גבר שפרץ לבר שבבעלותו. בעלי הבר אף פרסם את תמונותיו של הפורץ וכתב: "הדרעק שבתמונה פרץ לנו היום ב-04:00 לפנות בוקר לבר החיצוני של ה"שישקו", פרץ את אחד המקררים ורוקן אותו מבקבוקי אלכוהול. אם מישהו מכיר את הפרצוף הנאלח הזה אשמח לעדכון, ובמקביל אודה לכולם על שיתוף, בפרט באזור תל אביב".

בלשים במשטרת מחוז תל אביב קראו את הפוסט וזיהו כי החשוד שצילומיו הופצו בפוסט הוא אותו החשוד שהיה עצור מזה יומיים בגין ניסיון הפריצה לדירה. מתלונתו של בעל הבר עולה כי החשוד שבר את מנעולי המקררים בבר והם ניזוקו. על פי החשד, לאחר שבירת המנעולים והמקררים, גנב העצור מתוכן עשרות בקבוקי אלכוהול ונמלט מהמקום. חקירת שני המקרים נמשכת.

  • עוד באותו נושא:
  • פריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully