וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחות שהותקפה ברמב"ם: "המטופלת חבטה בי עם נעל ואגרופים"

13.9.2017 / 11:38

מרינה פרנקל, שהותקפה על ידי מטופלת שלא הייתה מרוצה מהטיפול שקיבלה, סיפרה לוואלה! NEWS: "מעולם לא חוויתי אלימות בעוצמה כזאת. כשהשוטר גבה ממני עדות, היא נתנה לי אגרוף והתעלפתי". המטופלת וחברתה נעצרו בחשד לתקיפה ואיומים

מיון בית החולים רמב"ם, חיפה. דצמבר 2016. אדריאן הרבשטיין
מיון בית החולים רמב"ם, חיפה. דצמבר 2016/אדריאן הרבשטיין

תקיפת האחות ברמב"ם - כל הפרטים:

- מרינה פרנקל, אחות ברמב"ם, הותקפה על ידי מטופלת וחברתה
- פרנקל: "מעולם לא נתקלתי באלימות בעוצמה כזאת"
- המטופלת וחברתה נעצרו בחשד לתקיפה ואיומים

מרינה פרנקל, האחות שהותקפה אתמול (שלישי) בבית החולים רמב"ם בחיפה על ידי מטופלת, סיפרה לוואלה! NEWS על התקיפה שחוותה. "אני 22 שנה אחות ברמב"ם. אנשי מערכת הבריאות חווים כל הזמן אלימות, אבל מעולם לא נתקלתי באלימות בעוצמה כזאת".

המשטרה עצרה אתמול את הצעירה ואת חברתה, שתיהן בשנות ה-20 לחייהן, בחשד לתקיפה ואיומים על רקע אי שביעות רצונן מהטיפול שניתן לה לצעירה שאושפזה.

פרנקל, אחות במחלקה פנימית ח', סיפרה: "מטופלת שהייתה אצלנו מיום שישי, כבר הייתה עם מכתב שחרור ועמדה לעזוב. היא והמלווה שלה התחילו לתקוף אותי, לירוק, לאיים ולקלל. בשל חסיון רפואי אני לא יכולה לפרט את מהות הטענות שלה. היא הורידה את נעלה והחלה לחבוט בראש שלי.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מרינה פרנקל האחות שהותקפה בבית החולים רמב"ם על ידי מטופלת ואחותה, 12 בספטמבר 2017. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
פרנקל לאחר התקיפה/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

"שוטר שמוצב בבית החולים הגיע למקום. כשגבה ממני עדות, היא הגיעה אלי ונתנה לי אגרוף בפנים והתעלפתי. אני סובלת משטף דם קטן וכמה שריטות, אבל בעיקר נמצאת בהלם ועצובה. לא ישנתי הלילה. מטופלים ואנשי צוות ניגשו אלי וחיזקו אותי. כל מי שנחשף למקרה האלים הזה נפגע גם הוא בדרך כלשהי".

על החשודה בתקיפה, אמרה פרנקל: "גם אדם נורמטיבי עלול להתפרץ. בית החולים הוא מקום שבו יש אנשים המצויים בלחץ, ואז דברים פורצים על מי שנמצא קרוב. זה יכול להיות כלפי מנקה וזה יכול להיות כלפי מנהל בית החולים. מי שמתנהג כך הוא מי שאין בכוחו להתמודד עם הקושי, או שהוא חסר חינוך ותרבות. כמובן שאסור להצדיק ולקבל את זה, צריך חוק ברור ונוקשה כלפי אנשים אלימים, כדי למנוע מקרים דומים בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully