וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטייל ישראלי בן 28 איבד את דרכו ברכס הפירנאים - ומת מהיפותרמיה

13.9.2017 / 9:25

הצעיר ובת זוגו תעו בדרכם במהלך טיול בהרים בספרד, ולא הצליחו להזעיק עזרה. קבוצת מטיילים אחרת שהבחינה בשניים כעבור יומיים הזעיקה סיוע והם פונו לבית החולים - שם נקבע מותו של הצעיר

הרי הפירנאים פירנאים.
רכס הרי הפירנאים

צעיר ישראלי מת בהרי הפירנאים - כל הפרטים:

- צעיר בן 28 ובת זוגו תעו בדרך במהלך טיול ברכס הפירנאים שבספרד
- במהלך הטיול הצעיר לקה בהיפותרמיה אך השניים לא הצליחו להזעיק סיוע
- כעבור יומיים קבוצת מטיילים שהבחינה בשניים סייעה להם והזעיקה את כוחות החילוץ
- השניים פונו לבית חולים לקבלת טיפול רפואי, שם נקבע מותו של הצעיר

צעיר בן 28 מת אמש (שלישי) לאחר שלקה בהיפותרמיה במהלך טיול ברכס הרי הפירנאים שבספרד. האירוע התרחש לאחר שהצעיר ובת זוגו תעו בדרכם במסגרת הטיול ולא הצליחו להזעיק עזרה.

רק כעבור יומיים אותרו השניים על ידי קבוצת מטיילים שחלפה באזורם, והם הזעיקו חילוץ. המטייל ובת זוגו טופלו במקום ולאחר מכן הועברו לבית החולים. הרופאים נאבקו על חייו של הצעיר אך לבסוף הם נאלצו לקבוע את מותו. שגרירות ישראל בספרד ומשרד החוץ החלו לטפל בסידורי הטסת הגופה לישראל. מצבה של בת הזוג הוגדר טוב, והיא שוחררה לאחר מכן מבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
ממערב תיפתח הרעה: התרגיל הצבאי הענק של רוסיה שמדאיג את נאט"ו
"הוריקן פגע בלב העם היהודי": העיתונות החרדית תוקפת את פסילת חוק הגיוס
הנכים חוסמים את צומת ביל"ו לתנועת כלי רכב: "נאבקים על הזכות לחיות"

אתמול חולצו שני מטיילים ישראלים שנתקעו על צלע הר בצפון-מערב יוון, שעליו שהו כיממה, לא ציוד ואוכל, וברשותם מים בלבד. ביומיים האחרונים ניסו הכוחות המקומיים למצוא את השניים, אך התקשו לעשות זאת בשל ערפל כבד ומזג אוויר קשה השורר במקום.

משפחותיהם של המטיילים פנו אתמול אל משרד החוץ ואל חיליק מגנוס, מייסד חברת "מגנוס איתור וחילוץ", שסיפר כי אנשי החברה יצטרפו למאמצים כדי לחלץ אותם. "הם בקשר איתנו, אנחנו מקווים שהעניין יסתיים במהרה", אמר מגנוס אתמול. "העמדנו מטוס בכוננות ונעשה הערכת מצב. אם יהיה צורך, נוציא צוות שלנו שייצטרף לכוחות המקומיים".

במשרד החוץ הסבירו כי חילוצם של השניים התעכב בשל הערפל והגשמים הכבדים. עוד נמסר כי כוח של מכבי האש המקומיים השתתף בפעולות האיתור והחילוץ בתיאום עם הקונסולית וחברת החילוץ מגנוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully