וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על השמועות בדבר הקדמת הבחירות: "הבל, אמירה טיפשית"

13.9.2017 / 0:58

במערכת הפוליטית נפוצו דיווחים שמקורם בקבוצות הווטסאפ של פעילי ליכוד, לפיהם ראש הממשלה מתכוון לפרוש מהחיים הפוליטיים בעקבות החקירות ולא להתמודד בבחירות הבאות. "אוביל את המפלגה לניצחון גדול ב-2019", הבטיח

צילום: לע"מ, עריכה: תום זואילי

נתניהו הכחיש את הדיווחים על הקדמת הבחירות - כל הפרטים

- במערכת הפוליטית נפוצו שמועות על הקדמת הבחירות ופרישה של נתניהו מהחיים הפוליטיים
- ראש הממשלה הכחיש בתוקף את הדיווחים והודיע כי ימשיך לעמוד בראש הליכוד
- "אני לא זוכר תמיכה כזאת משנת 1996, אני רואה תמיכה אדירה", אמר נתניהו

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכחיש אתמול (שלישי) שמועות שנפוצו במערכת הפוליטית על אפשרות לפיה יפרוש לאור החקירות הפליליות נגדו ונגד מקורביו או ילך לבחירות מוקדמות."זה הבל. אני לא מתכוון ללכת לבחירות, אני מתכוון להמשיך את הקדנציה הזו עד תומה ולהוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות של 2019", אמר נתניהו בתדרוך לכתבים במהלך ביקורו בארגנטינה.

אמש נפוצו בקבוצות הליכוד בווטסאפ דיווחים המצטטים "בכירים בליכוד" לפיהם נתניהו אמר למקורביו כי הגיע הזמן ש"יעשה לביתו", והחליט שלא להמשיך בחיים הפוליטיים לאחר סיום כהונתו כראש הממשלה. נתניהו הכחיש בתוקף את הדיווחים ואמר כי "עכשיו השאלה - מי הכניס את המשפט הזה לתוך הליכוד? אפשר לנתח את זה ככה, שמי שחושב שהוא ירוויח מזה הוא לא חכם גדול. זאת אמירה כל כך טיפשית, תראו איך זה מנוסח".

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו לפני הפגישה עם טראמפ: לתקן או לבטל את ההסכם עם איראן
לפיד על פסיקת בג"ץ: גמרנו להיות פראיירים, גיוס הוא לכולם
"התיישב על שוטר ומנע ממנו לקום": אישום נגד עצור בעימותים בערד

ראש הממשלה נועד עם נשיא ארגנטינה בארמון הנשיאות 12/9/17. אבי אוחיון/ לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו בפגישתו עם נשיא ארגנטינה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אבי אוחיון/ לע"מ

נתניהו הוסיף כי התמיכה בו בליכוד "כל כך עוצמתית, אומר ביושר, צריך לבוא ולראות. לא רק בכנסים, תלכו איתי ברחוב ותראו את זה. אני לא זוכר תמיכה כזאת משנת 1996, אני זוכר שהיה תסכול מאוסלו, ואני רואה עוצמה אדירה, אין מילה אחרת להגיד את זה".

נתניהו נחת אתמול בבואנוס איירס כחלק מביקור היסטורי ראשון של ראש ממשלה ישראלי מכהן באמריקה הלטינית. אתמול הוא נפגש עם מארחו הנשיא מאקרי, ונפגש גם עם נשיא פרגוואי הוראסיו קרטס שהגיע לבואנוס איירס לצורך הפגישה. בהמשך השבוע נתניהו יבקר גם בקולומביה ובמקסיקו, ויקיים פגישות ואירועים עם המנהיגים המקומיים. בסוף השבוע הוא צפוי להמשיך לארצות הברית, לקראת נאומו השנתי בעצרת הכללית של האו"ם בשבוע הבא ופגישתו השלישית עם הנשיא טראמפ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully