וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר ניאו נאצי: "אנחנו אתר המעריצים #1 של יאיר נתניהו"

אחרי הסערה שחולל בעקבות הקריקטורה בעמוד הפייסבוק שלו, האתר הניאו-נאצי ה"דיילי סטורמר" התהדר בתמונתו של בנו של ראש הממשלה. הצבת התמונה באה לאחר שבאתר שיבחו את הקריקטורה: "כשיהודים חיים בינם לבין עצמם הם טפילים טבעיים"

עריכת וידאו:ניר חן

סערת יאיר נתניהו - כל העדכונים

- האתר הניאו-נאצי "דיילי סטורמר" הציב את תמונתו של יאיר נתניהו בראש עמוד הבית: "אתר המעריצים #1 של יאיר נתניהו"
- בסוף השבוע שיבחו באתר את הקריקטורה שהעלה נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו
- לפני יומיים הסיר יאיר נתניהו את הפוסט מעורר המחלוקת
- בקריקטורה אותה כינה נתניהו "שרשרת המזון" נראים ציור בין היתר המיליארדר סורוס, איש לטאה, דמות שמזכירה ציורי יהודים בתקופה הנאצית, אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי

האתר הניאו-נאצי הבולט בארצות הברית, ה"דיילי סטורמר", הציב את תמונת בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, בבאנר מיוחד בעמוד הראשי של האתר. מתחת לתמונתו של נתניהו הוצב הכיתוב "אתר המעריצים מספר 1 בעולם של יאיר נתניהו".

ה"דיילי סטורמר" מוכר בארצות הברית כאתר המזוהה בעיקר עם חוגי הימין הקיצוני במדינה, המקדשים את ה"עליונות הלבנה". הצבת תמונתו של נתניהו בעמוד הראשי של האתר, באה לאחר שבשבת האחרונה שיבחו אנשיו את הקריקטורה שהעלה נתניהו בסוף השבוע האחרון לעמוד הפייסבוק שלו והגדירו אותה כ"מם עצום".

לקריאה נוספת:
בעקבות ההתקפות: יאיר נתניהו הסיר את הפוסט שעורר סערה
לא רק ניחוח אנטישמי: הקריקטורה עלולה לסבך את יאיר נתניהו
הקשר האנטישמי ההדוק לעמוד הפייסבוק שיאיר נתניהו ממליץ עליו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה של יאיר נתניהו ב"דיילי סטורמר"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה אחד מהדברים שהם פשוט כל כך כיפיים, אתה מרגיש ממש שמח שזה קרה", אמרו באתר. "זה מסוג הדברים שאתה זוכר עד כמה אתה אסיר תודה שנולדת". אחר כך ציטטו באתר מאמר שפורסם בעניין הקריקטורה ב"הארץ", וכתבו: "וואו, פשוט וואו, הם מאשימים זה את זה באנטישמיות. זה פשוט קיצוני".

"זו תמיד היתה הבעיה בקונספט של ישראל", ציינו ב"סטורמר". "כשיהודים חיים בינם לבין עצמם הם טפילים טבעיים. הם מלוכדים כשהם זרים, אבל כשהם ביחד, עם הטבע המרושע למציצת דם, הם מתחילים למצוץ את הדם זה לזה".

טל שלו על הפוסט של יאיר נתניהו+כתבת פוסטים מסעירים מתוך המהדורה המרכזית 10.9.17. מערכת וואלה!
הפוסט שיאיר נתניהו העלה לעמוד הפייסבוק שלו/מערכת וואלה!

פוליטיקאים ואישים גינו ביומיים האחרונים את הפוסט שפרסם בנו של ראש הממשלה, ובו מוצגת "שרשרת" שבה המיליארדר היהודי-אמריקני ג'ורג' סורוס מוביל בחכה לטאה, שמובילה דמות המזכירה איורי יהודים בביטאונים נאצים-אנטישמיים, שמובילה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, את מוביל ההפגנות בפתח תקווה אלדד יניב ואת אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי.

בעקבות הסערה, נתניהו הסיר אתמול את הפוסט מעמוד הפייסבוק שלו. עם זאת, הוא הותיר בעמוד את הפוסטים שכתב לאחר מכן, ובהם התגאה בתגובות שגרר. אתמול התייחס לראשונה חבר כנסת מהליכוד לסערה, כשאורן חזן צייץ בטוויטר כי "יאיר נתניהו היקר, תקשיב לסחבק וקח איזו חופשה קצרה לצרכי התאווררות. אם צריך – אני יכול להמליץ על כמה יעדים שיעזרו לנקות את הראש".

מקורב ליאיר נתניהו מסר בתגובה לפרסום כי "המניפולציה שלכם שקופה אך מכוערת. לא שאלתם את עורך האתר הקיצוני מדוע שיתף עשרות פעמים, כמעט מדי שבוע, כתבות מעיתון "הארץ". האם העובדה ששיתף את דבריו של האלוף יאיר גולן הופכת את האלוף גולן לאנטישמי? התשובה היא לא - והיא נכונה גם לגבי יאיר נתניהו. יאיר נתניהו הוא ציוני נלהב ויהודי גאה, נכד לניצולי שואה. הניסיון ההזוי שלכם להציג אותו כאנטישמי מעורר שאט נפש".

(עדכון ראשון, 12.9, 20:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully