וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינטון: "משוכנעת שמקורבי טראמפ עזרו לרוסיה להתערב בבחירות‎"

12.9.2017 / 11:48

בריאיון מיוחד, הודתה המועמדת הדמוקרטית כי לא התאוששה מההפסד הצורב בבחירות, ואמרה כי "אין לה ספק" שהיה תיאום בין בכירים במוסקבה למקורביו של יריבה. חבר פרלמנט רוסי: "האמריקנים נרדמו בזמן שבחרנו את הנשיא שלהם"

צילום: CNN, עריכה: ורד לידני

הילרי קלינטון, שהפסידה בבחירות לנשיאות ארצות הברית לדונלד טראמפ, אמרה הלילה (שלישי) כי היא משוכנעת שמקורביו של טראמפ עזרו לרוסיה להתערב במערכת הבחירות. בריאיון בלעדי ל- USA TODAY לקראת צאת ספרה החדש, "מה קרה", אמרה קלינטון כי "בהחלט הייתה תקשורת ובהחלט הייתה הבנה מסוג כלשהו".

היא אמרה כי "אין ספק בלבה" שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין רצה שהיא תפסיד בבחירות ושקיימים קשרים כלכליים בין טראמפ ובין רוסיה. "גם אין ספק בלבי שהקמפיין של טראמפ ומקורביו עבדו קשה להסתיר את הקשרים עם הרוסים", טענה.

כשנשאלה אם היא סבורה שהיה תיאום בין מקורבי טראמפ ובכירים רוסים היא ענתה: "אני משוכנעת בכך". היא הוסיפה כי"אני מאמינה בחוק ומאמינה בריאיון, אז אני לא אטען כל מיני טענות שערורייתיות. אבל אם תסתכלו מה למדנו מאז הבחירות, זה די מטריד".

לקריאה נוספת בנושא
סנאטורים רפובליקנים: לבחון מחדש את סגירת תיק המיילים של קלינטון
"נבדקת מעורבות פלין בניסיונות לפרוץ לכתובת המייל של קלינטון"

הילרי קלינטון באירוע למען קרן צדקה לרווחת ילדים, וושינגטון. נובמבר 2016. AP
לא מתאוששת מההפסד. קלינטון/AP

עשרה חודשים כבר חלפו מאז הבחירות, אבל בריאיון היא מודה כי עדיין לא התאוששה לחלוטין מהתבוסה הצורבת שהיא נחלה. "אני תמיד ארגיש נורא על מה שקרה", היא אמרה. "על זה שלא הצלחתי להגיב לכל הדברים שהתרחשו בצורה מהירה מספיק וטובה מספיק בזמן אמת".

11 ימים לפני הבחירות הודיע ראש ה-FBI דאז, ג'יימס קומי, כי יפתח מחדש את תיק החקירה נגד קלינטון. בריאיון הלילה היא אמרה כי "האינסטינקט הראשון שלי ושל אנשי הקמפיין היתה לתקוף חזרה בחוזקה, ולהסביר לציבור שקומי חצה את הגבול, אבל הצוות העלה חששות מכך. בסוף החלטנו שנניח לזה ונעבור הלאה. במבט לאחור, זו הייתה טעות".

עוד באותו נושא

קלינטון על העימות השני עם טראמפ: הרגשתי שהוא אורב לי על הבמה

לכתבה המלאה
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם היועצים סטיב באנון וג'ארד קושנר. GettyImages, GettyImages
החקירה מסבכת את ממשלו. טראמפ/GettyImages, GettyImages

בתוך כך, ויצ'סלאב ניקונוב, חבר הבית התחתון של הפרלמנט ברוסיה מטעם מפלגת השלטון "רוסיה המאוחדת", אמר בתכנית פוליטיקה מקומית כי "שירותי המודיעין האמריקניים ישנו בעוד רוסיה בחרה את הנשיא האמריקני". זאת בזמן שהקרמלין והנשיא פוטין מכחישים כי הייתה להם יד בדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully