וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאת הנכים: חסימות בכביש החוף באזור מחלף אולגה ובכניסה לחיפה

12.9.2017 / 17:00

ארגוני הנכים ממשיכים במאבקם להעלאת קצבת הנכות. כביש 2 נחסם לכיוון צפון סמוך לבית העלמין הצבאי בעיר הצפונית, ומוקדם יותר נחסמו נתיבי איילון באזור הרצליה וכביש 5 באזור גלילות

עריכה: יאיר דניאל

(בווידאו: הפגנת מטה מאבק הנכים בשבוע שעבר)

מחאת הנכים בנתיבי איילון - כל הפרטים:

* המפגינים חסמו לתנועה את כביש החוף באזור הכניסה לחיפה
* קודם לכן חסמו את הכביש באזור צומת אולגה מצפון לדרום
* מוקדם יותר חסמו מוחים לתנועה את כביש 20 לדרום ממחלף שבעת הכוכבים ועד מחלף קק"ל
* בנוסף נחסם לתנועה כביש 5 לשני הכיוונים במחלף גלילות
* שיבושי תנועה נרשמו במקום בעקבות המחאה
* בשבוע שעבר דחה המטה את מתווה נתניהו שלפיו תקציב הקצבאות יוגדל בתוך ארבע שנים

ארגוני הנכים חסמו לתנועה היום (שלישי) את כביש החוף באזור צומת אולגה מצפון לדרום, ומאוחר יותר את הכביש לכיוון צפון סמוך לבית העלמין הצבאי בכניסה לחיפה. מאוחר יותר נפתחו הכבישים לתנועה, זאת לאחר שכוחות המשטרה הכווינו את התנועה באזור.

מוקדם יותר חסמו המפגינים למשך כשעתיים את נתיבי איילון לדרום ממחלף שבעת הכוכבים ועד מחלף קק"ל כחלק ממחאתם על קצבת הנכות. בעקבות ההפגנה נוצרו שיבושי תנועה במקום, וכלי הרכב הופנו לכיוון הסינמה סיטי בהרצליה. בנוסף, כביש 5 נחסם לשני הכיוונים במחלף גלילות והתנועה ממנו הופנתה לכיוון כביש 4 וכביש 2.


עוד בוואלה! NEWS:
בת 3 נחנקה מחבל של ערסל בגן ילדים באזור י-ם; מצבה בינוני-קשה
אישה כבת 60 נהרגה מפגיעת משאית בתאונת דרכים בתל אביב
בעקבות ההתקפות: יאיר נתניהו הסיר את הפוסט שעורר סערה

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הפגנת נכים בתל אביב 4.9.17. דנה ירקצי, מערכת וואלה! NEWS
הפגנת הנכים בתל אביב בשבוע שעבר/מערכת וואלה! NEWS, דנה ירקצי

ביום חמישי האחרון נרשמו שיבושי תנועה בכביש 1 לכיוון ירושלים בעקבות מחאת מטה המאבק. הכביש הנחסם בכניסה לעיר בגשר המיתר וגם במחלף ארזים, כשלפני כן נסעו המפגינים בשיירה איטית על שלושת המסלולים סמוך למחלף שורש והאטו את התנועה.

הנכים, בהובלת הארגונים "נכה, לא חצי בן אדם" ו"מטה מאבק הנכים", הודיעו אז כי בכוונתם להמשיך בנסיעה עד לגשר המיתרים בכניסה לירושלים, ולחסום שם את הציר.

בשבוע שעבר דחה מטה מאבק הנכים את המתווה שהציע ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלפיו תקציב הנכים יגדל בתוך ארבע שנים בארבעה מיליארד שקלים, הכנסתם של נכים שלא מסוגלים לעבוד לא תפחת מ-3,200 שקל לחודש ומ-4,000 עבור נכים קשים, ולא תקוזז קצבתו של נכה שעובד עד שכר של 4,200 שקל בחודש.

"המתווה הזה יותיר יותר מ-150 אלף בני אדם מתבוססים בקצבת עולב שאינה מאפשרת חיים", נמסר ממטה המאבק. "לא נותיר פצועים בשדה הקרב של הפוליטיקאים, ולא ניתן לעשות קרבות הורדות ידיים של קרדיטים על הגבות השבורים שלנו. אנו נמשיך להיאבק עד שקצבת הנכות תושווה לשכר המינימום, בפעימה אחת, לבסיס הקצבה, באופן שוויוני, כולל ילדים עם מוגבלות".

עו"ד גיל גולדרייך, המייצג את הנכים, מסר: "התכנסנו כאן נגד יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן. אנחנו כועסים על כך שציבור הנכים לא זוכה לאוזן קשבת מיו"ר ההסתדרות, אנחנו עשרה ארגוני נכים שרוצים להיפגש איתו. אם היינו עשרה ארגוני עובדים, היית בא אלינו הביתה. אנחנו רוצים לראות בך שותף בעיקר בנושא הקצבאות".

(עדכון ראשון: 9:36)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully