וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: גיסו ויועצו של שטייניץ נחקרו בפרשת הצוללות

12.9.2017 / 9:11

גרי חכים, פעיל ליכוד מוכר וקרוב משפחתו של שר האנרגיה, וכן אביעד שי, ששימש יועצו המקצועי כשהיה שר אוצר, נחקרו בחשד למעורבותם בפרשה. גורמים רבים בסביבתו של שטייניץ חשודים בפרשה

צילום: ארכיון וואלה!NEWS, עריכה: יוסי אלטר

גרי חכים, פעיל ליכוד מוכר וגיסו של שר האנרגיה יובל שטייניץ, ואביעד שי, ששימש יועצו המקצועי כשהיה שר האוצר, נחקרו בפרשת הצוללות - כך הותר הבוקר (שלישי) לפרסום. חקירתם התנהלה ביום ראשון במשרדי יחידה להב 443 בלוד.

במסגרת הפרשה, שבה לפי החשד שילם עד המדינה מיקי גנור שוחד כדי לקדם את רכישת הצוללות וכלי השיט מגרמניה, נחקרו כמה ממקורביו של שטייניץ, שאינו חשוד בשלב זה - אך צפוי להיחקר בעתיד הקרוב.

חקירתם של השניים החלה לאחר ששמותים עלו בחקירות של מקורבים אחרים של השר, בחשד לקבלת שוחד מגנור בעבור קידום עסקה למכירת כלי שיט לאבטחת אסדות הגז של חברת טיסנקרופ, התאגיד הגרמני שאותה ייצג גנור.

לקריאה נוספת בפרשה
הערכה: המשטרה תחקור באזהרה את השר יובל שטייניץ בפרשת הצוללות
פרשת הצוללות: שני מקורבים נוספים לשר שטייניץ נחקרו בלהב 433

יובל שטייניץ בביקורו של טראמפ ביד ושם 23 במאי 2017. נועם מושקוביץ
מקורביו נעצרים בזה אחר זה. שטייניץ/נועם מושקוביץ

בין המעורבים בפרשה המקורבים לשטייניץ - דוד שרן, לשעבר ראש הסגל בלשכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו שהיה בעבר גם ראש המטה של שטייניץ, היועץ האסטרטגי צחי ליבר, חברו של השר, וכן תת-אלוף (במיל') אבריאל בר-יוסף, שכיהן בעבר כמזכיר ועדת חוץ וביטחון בעת ששטייניץ כיהן כיו"ר הוועדה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שרן חשוד בקבלת שוחד מעד המדינה מיקי גנור באמצעות אדם שלישי המוכר כלוביסט ויועץ פוליטי. על פי החשד, גנור שכר לכאורה באמצעות חוזים פיקטיביים את האיש כדי שייעץ בחברת "טיסנקרופ", אך בסופו של דבר העסקה הייתה מסלול להעברת כספים לשרן, כדי שיפעל בתוך המשרד כדי לקדם את עניינה של "טיסנקרופ" במכרזי הצוללות והספינות, ואת מפעל האמוניה שאמור לקום בעקבות סגירת מכל האמוניה בצפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully