וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכולים לקפוץ לי": הוויכוח של שר הכלכלה ומנכ"ל האוצר על קרדיט

בחדשות 2 פורסם כי המנכ"ל שי באב"ד תקף את חבר מפלגתו השר אלי כהן בשל כתבה שבה התהדר בתכנית שהמשרד לא סיים להכין: "זה יתנקם במשרד שלך". על כך השיב כהן: "כל הפקידים אצלכם מדליפים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דברים שעדיף שלא היו נאמרים". כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד ושר הכלכלה אלי כהן ניהלו לאחרונה חילופי דברים קשים סביב טענות על הדלפות וגזירת "קופונים פוליטיים" בגין צעדים שמקדמים במשותף משרדיהם - כך פורסם הערב (שני) בחדשות ערוץ 2.

על פי הכתבה באב"ד זעם על כך שבעיתון "דה מרקר" התפרסמה תמונתו של כהן בכתבה שעסקה בהקלות על הלוואות לעסקים ושלח לו הודעה נזעמת. "למה אתה שוב יוצא עם משהו לפני שהעבודה הסתיימה?", כתב באב"ד. "זה יתנקם במשרד שלך בסוף, זה עושה נזק. אני יכול להדליף ולגזור קופון אבל אני מחכה להציג למשה משהו מסודר. למה?".

על כך השיב כהן כי "כל הפקידים אצלכם שמדליפים לא אצלנו! בקיצור, אתם יכולים לקפוץ לי, ותמשיכו להתעסק בגנון שלכם". הודעה שגררה מבאב"ד את התגובה "בפעם אחרונה שבדקתי, גם אתה כפוף להחלטת ממשלה. אבל הבנתי את הגישה, ואפעל בהתאם".

עוד בוואלה! NEWS:
סיכל מגה-פיגוע ליד בית ספר: פעילות הסוכן הסמוי שחוסל נחשפת
צעיר בן 28 נפצע קשה בפיצוץ רכב בנשר; הרקע פלילי
יועץ לטראמפ לשעבר: הבית הלבן יעבור טלטלה עד חג המולד

מסע"ת של שר האוצר משה כחלון הקרייה, תל אביב 14 ביוני 2017. אבי כהן
יו"ר מפלגת כולנו, שר האוצר משה כחלון/אבי כהן

השניים, חברי מפלגת כולנו שבראשה עומד שר האוצר משה כחלון, המשיכו בחילופי ההודעות כשכהן כתב לבאב"ד "עשה לעצמך טובה, אל תפנה אלי" וזה השיב לו "חשבתי שאפשר לדבר איתך בטוב, טעות שלי. אתה פשוט אדם חולה שאיבד את זה לגמרי".

בהמשך כתב כהן כי "רק אדם חולה מתעסק בכתבה באינטרנט, רק בוחש פונה לגורמים שונים. בינתיים בשטח מי שמביא אנשים זה אני". על כך ענה באב"ד "אצלי בלו"ז יש ישיבות עבודה ועשייה - אתה עסוק בתקשורת והעצמה אישית כל הזמן".

בתגובה לכתבה ששודרה בערוץ 2 מסרו כהן ובאב"ד תגובה משותפת לפיה "בלהט העשייה למען הציבור נאמרים לעתים בין חברים דברים שעדיף שלא היו נאמרים. אנחנו עם הפנים קדימה להמשך עבודה משותפת למען הציבור בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully