וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו ונפטרו מהאקדחים: שניים הואשמו בחיסול יוסי עטר ברחובות

11.9.2017 / 17:03

כתב אישום הוגש נגד יבגני גולובקו ורוסלן שצ'פטניוב בגין רצח יוסי עטר במתחם הצימרים שניהל ברחובות. מכתב האישום עולה כי השניים תכננו את הרצח בתמורה לסכום כסף, ירו למוות בעטר, ולאחר מכן נתקו את מצלמות האבטחה

צילום: דוברות המשטרה

הפרקליטות הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בלוד כתב אישום נגד יבגני גולובקו ורוסלן שצ'פטניוב בגין רצח העבריין יוסי עטר ברחובות לפני כשלושה חודשים. השניים הואשמו גם בקשירת קשר לפשע ושיבוש מהלכי משפט, לאחר שאתמול פורסם כי המשטרה הצליח לפענח את הרצח.

כתב האישום מתאר את השתלשלות האירועים עד לרצח עטר, שניהל מתחם צימרים בשם "נייס פלייס" ברחובות. החל מחודש מאי 2017 התגוררו גולובקו ושצ'פטניוב לסירוגין במתחם, וקשרו קשר לגרום למותו של עטר בעד סכום כסף אותו היו עתידים לקבל מאחרים בתמורה לרצח. כדי להוציא לפועל את הרצח, השניים הצטיידו באקדחים והחלו להתחקות אחר סדר יומו של עטר. כמו כן, השניים הצליחו להשיג מידע על אמצעי האבטחה במתחם.

עוד בוואלה! NEWS:
מחצית מהמדינה בעלטה: "אירמה" משתוללת ברחבי פלורידה
כשהזמן קפא מלכת: 16 שנה לפיגועי ה-11 בספטמבר בתמונות
מסתבך סדרתי, עבריין מורשע: זהו המלווה הקבוע של הזוג נתניהו

המשטרה פיענחה את רצח העבריין יוסי עטר. מערכת וואלה! NEWS
המשטרה פיענחה את רצח העבריין יוסי עטר/מערכת וואלה! NEWS

כחלק מההכנות לרצח, בחודש יוני האחרון השניים עזבו את המתחם בהיחבא דרך פרצה בגדר, וארבו לעטר, בעודם חמושים באקדחים, לבושים בשחורים ופניהם מוסוות. כשהבחינו בו צועד ברחבת המתחם, התקדמו הנאשמים לעברו וירו לכיוונו באקדחיהם. במהלך הירי נתקל אחד מהנאשמים במעצור, אך הדבר לא עצר בעדם והם המשיכו בירי מהאקדח הנוסף עד שאחד הקליעים פגע בפלג גופו העליון של עטר. כתוצאה מכך, עטר מת במקום.

זמן מה לאחר מכן, השניים את כבלי מצלמת האבטחה של המתחם, נטלו עמם את מכשיר ההקלטה ונמלטו מהזירה. לאחר שנמלטו, הבחינו הנאשמים כי שכחו במתחם הצימרים בו ביצעו לכאורה את הרצח את האקדח בו התרחש המעצור. בשל כך, במהלך מנוסתם, השליכו את האקדח השני ששימש אותם למעשה לתעלה בצד הדרך. בהמשך הם אף שרפו את מכשיר ההקלטה ואת הבגדים ששימשו לרצח, והעבירו את רכבם לאחר כדי שיסייע להעלימו.

עוד באותו נושא

ירו ותלשו את המצלמות: פוענח רצח העבריין במתחם הצימרים ברחובות

לכתבה המלאה
מנהל מתחם צימרים NIcr Place ברחובות נורה למוות במקום, 2 ביוני 2017. מד"א
זירת הרצח ברחובות, לפני כשלושה חודשים/מד"א

עם הגשת כתב האישום, ביקשה הפרקליטות להותיר את השניים במעצר עד לתום ההליכים. "קיים יסוד סביר לחשש לפיו שחרור מי מבין הנאשמים או אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי משפט, להשפעה על עדים, כמו גם לסיכון ביטחונו של אדם, בטחון הציבור וזאת בנוסף לחזקת המסוכנות הקבועה בחוק לאור האשמת המשיבים בעבירה שדינה מאסר עולם, תוך שימוש בנשק חם", כתב עו"ד יניב בן הרוש מפרקליטות מחוז מרכז. "במעשיהם של השניים אף טבועה מסוכנות בעוצמה גבוהה במיוחד, כשפעלו כשכירי חרב ורצחו את המנוח בעבור בצע כסף, תוך תכנון מקדים של הרצח".

לפני יותר מ-25 שנים היה מעורב עטר ברצח נהג משאית, כשארב לה יחד עם חבריו במטרה לשדוד מוצרי חשמל יקרי ערך שהובילה מאילת לרצועת עזה. הנהג ניסה להתנגד לשוד, ועטר ירה בו למוות. חברו הפך לעד מדינה, הפליל אותו והוא נשלח למאסר עולם, שנקצב ל-20 שנה. כיווני החקירה שנבדקו, בין היתר, הם סכסוך של עטר מימי הכלא, נסיון סחיטה או גביית דמי חסות, סכסוך חדש בין עבריינים – וייתכן שאף פעולת נקם על הרצח מלפני חצי יובל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully