וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי נחקר פעם נוספת בחשד להלבנת הון: "עניתי בפירוט על כל השאלות"

11.9.2017 / 18:25

שר הפנים נחקר במשך כשבע שעות במשרדי יחידת להב 433 בחשד לעבירות מרמה והפרת אמונים. על פי החשד, העמותות שבראשן עמדה רעייתו שימשו להעברת כספים אל כיסי המשפחה ומקורביה. "בעזרת השם הכל טוב ויהיה טוב"

צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

(דיווח על חקירת דרעי, בחודש שעבר)

שר הפנים אריה דרעי נחקר היום (שלישי) פעם נוספת במשרדי להב 433 בלוד. דרעי חשוד בין היתר בהלבנת הון, מרמה והפרת אמונים ועבירות מס. בתום כשבע שעות חקירה הודיע דרעי בחשבון הטוויטר שלו כי ענה "בפירוט רב" על כל שאלות החוקרים. עוד כתב כי "בעזרת השם הכל טוב ויהיה טוב. שיהיה יום נפלא לכל עם ישראל".

על פי החשד, העמותות שבראשן עמדה רעייתו יפה הפכו לצינור העברת כספים שהעשיר את קופת המשפחה ומקורביה, בהלוואות ארוכות טווח שחולקו לסכומים קטנים על מנת לטשטש את השיטתיות שבה הועברו. חוקרי המשטרה הגיעו למסקנה לאחר שהתחקו אחר רישומים של כמה מהעמותות שתחתיה, המפעילות גני ילדים ברחבי הארץ.

לקריאה נוספת בנושא
בני הזוג דרעי נחקרו במשך כשש שעות: "ענינו על כל השאלות"
בצל תקופה לא מחמיאה בסקרים: דרעי השיק ביטאון מפלגתי חדש

אריה דרעי ואשתו יפה בדרך לחקירתם בלהב 433 5 ביוני 2017. רוני כנפו
דרעי בחקירתו בחודש מאי/רוני כנפו

בכל אחת מן העמותות פעלו בני משפחה ומקורבים בתפקידי מפתח, ויכלו לכאורה לשתף פעולה עם דפוסי הפעולה של החשודים. כך, למשל, באחת העמותות עבדה שמחה רבינוביץ' - גננת שהיא גם מורשית חתימה ודירקטורית בעמותה.

לפי החשד, לפני שנים אחדות חתמה על עשרה צ'קים למי שנחשבו עובדים בחברה. הצ'קים, בסכום של 8,000 עד 12 אלף שקלים כל אחד, הוגדרו ברישומי העמותה כהלוואות לטווח ארוך.

במעקב אחרי תנועת הצ'קים, עלה כי הם הופקדו בחשבונות העובדים - אך במקביל נמשכו סכומים זהים בחשבונות הבנקים שלהם, וניתנו לפי החשד למשפחת דרעי. כך, לכאורה, כספי העמותה הגיעו לידי בני המשפחה ומקורביה.

(עדכון ראשון: 10:51)

  • עוד באותו נושא:
  • אריה דרעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully