וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה נתניהו בתגובה ראשונה לאישום: "עזרתכם נותנת כוח להמשיך"

10.9.2017 / 23:27

רעיית ראש הממשלה שהמריאה איתו לביקור בן עשרה ימים באמריקה הלטינית, הודתה לאזרחים התומכים בה, ואיחלה שנה טובה. שרה נתניהו תואשם בכפוף לשימוע בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ובעברות מרמה והפרת אמונים

צילום: לע"מ, עריכה: יוסי אלטר

פרשת המעונות – כל העדכונים

- נתניהו הגיבה לראשונה: מודה לאלפי האזרחים שתומכים בי
- נתניהו המריאה עם ראש הממשלה לביקור באמריקה הלטינית
- האישום הצפוי נגד נתניהו: קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות מרמה והפרת אמונים
- כתב האישום יוגש בכפוף לשימוע

רעייתו של ראש הממשלה, שרה נתניהו, התייחס הערב (ראשון) לראשונה לכתב האישום שהוגש נגדה בשבוע שעבר. בתשובה לשאלה בנושא אמרה כי "אני רוצה להגיד תודה לאלפי, אלפי, אלפי אזרחים ישראלים ואנשים גם בכל רחבי העולם שתומכים בי ועוזרים ומעודדים".

"אני רוצה להגיד שבימים טובים ובימים פחות טובים, העזרה שלכם והתמיכה שלכם נותנת לי כוח להמשיך לעשות את הדברים האמיתיים שאני עושה למען כל אלה שצריכים את העזרה שאני משתדלת ומנסה לעשות ככל יכולתי", הוסיפה נתניהו, שהמריאה עם ראש הממשלה לביקור בן עשרה ימים באמריקה הלטינית. "פשוט לכולם, לכולנו – שתהיה שנה טובה. שיהיה רק טוב לכולנו".

שלשום פרסם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט את החלטתו בתיק מעונות ראש הממשלה בנימין נתניהו, ובה הודיע לרעייתו כי הוא שוקל להעמידה לדין בשל חלקה ב"פרשת הזמנת הארוחות". בהודעה נמסר כי בפני נתניהו עומדת הזכות לשימוע, בטרם תתקבל הכרעה סופית בעניין זה. "ההחלטה התקבלה לאחר שהיועמ"ש בחן את חומר הראיות, ולאחר ששמע את עמדות הגורמים הרלוונטיים", נמסר בהודעה.

עוד בוואלה! NEWS:
אין ארוחות חינם: המסר של מנדלבליט באישום נגד שרה נתניהו
מרמה בסך 359 אלף שקלים: שרה נתניהו תואשם בפרשת המעונות
שרה נתניהו עברה פוליגרף מטעמה על פרשת המעונות: "דוברת אמת"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ממריאים לאמריקה הלטינית - 10 בספטמבר 2017. לע"מ, מערכת וואלה! NEWS
נתניהו ורעייתו בהמראתם הלילה/מערכת וואלה! NEWS, לע"מ

הודעה דומה נמסרה גם לסמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה עזרא סיידוף, בגין חלקו בפרשה. מההודעה עולה כי לפי החדש, מספטמבר 2010 ועד מרץ 2013 פעלה נתניהו סיידוף ליצירת מצג שווא שלפיו במעון הרשמי של ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים לא מועסקת מבשלת, למרות שבפועל לאורך כל התקופה הועסקו במעון מבשלות.

מטרת מצג השווא, לפי ההודעה, היא לעקוף את ההוראות בהן נקבע כי באין מבשלת ניתן להזמין אוכל למעון הרשמי, ולהשיג מימון לארוחות מוכנות ולהזמנת שפים שיבשלו במעון. "בדרך זאת התקבלו במרמה מהמדינה מאות ארוחות ממסעדות ומשפים בשווי של כ-259,000 שקלים", נכתב. לאור זאת, שוקל היועץ המשפטי לממשלה להעמיד את נתניהו לדין בעבירות קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות מרמה והפרת אמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully