וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיטות ואגרופים: בן 18 נאשם בתקיפת ערבי כי "יצא עם יהודייה"

10.9.2017 / 18:28

לפי כתב האישום, הצעיר הבחין במתלונן לצד אישה נוספת שעבדה עמו בחנות בשוק מחנה יהודה בירושלים, הוציא סכין וקילל אותו. לאחר מכן תקף הנאשם עם חבריו את האיש, למרות נסיונותיו של האחרון להסביר כי הם רק עובדים יחד

בית במשפט השלום ירושלים, יוני 2015. ראובן קסטרו
הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים/ראובן קסטרו

צעיר הואשם בתקיפת אזרח ערבי בירושלים:

- יחיאל ויסנשטרן, בן 18 המתגורר במודיעין עילית, הואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות של אזרח ערבי ממניע גזעני
- ויסנשטרן הואשם שאיים יחד עם חבריו על המתלונן לאחר שהבחין בו לצד אישה שעבדה איתו בשוק
- בשלב מסוים, הנאשם הוציא סכין, הוסיף לאיים על המתלונן והכה אותו באגרופיו
- הפרקליטה ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים נגדו

הפרקליטות הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד יחיאל ויסנשטרן, בן 18 המתגורר במודיעין עילית, בגין תקיפה בנסיבות מחמירות של אזרח ערבי ממניע גזעני. כתב האישום מתייחס לאירוע שהתרחש בשבוע שעבר ברחוב אגריפס סמוך לשוק מחנה יהודה בירושלים, אז הבחין ויסנשטרן באיש, כשלצדו עמדה אישה שעובדת עמו בחנות בשוק.

על פי כתב האישום, ויסנשטרן שהיה מלווה בשני בני אדם נוספים, הבחין באיש ובעובדת ושאל אותו אם יש לו סיגריה. לאחר שנענה בשלילה, החל הנאשם יחד עם חבריו ללכת אחרי השניים. כעבור מספר שניות, שאל ויסנשטרן את העובדת אם היא יהודייה ולאחר מכן שאלו את המתלונן הערבי מדוע הוא יוצא עם יהודיות. המתלונן ניסה להסביר להם כי הם עובדים ביחד, אך הנאשם או אחד מהאחרים הוציא מכיסו סכין ואמר לו "אתה יוצא עם בנות יהודיות, אנחנו נזיין אותך היום".

עוד בוואלה! NEWS:
הערכה: המשטרה תחקור באזהרה את השר יובל שטייניץ בפרשת הצוללות
מתכוננים לגרוע מכל: הוריקן "אירמה" פגע באיים הדרומיים של פלורידה
לא רק ניחוח אנטישמי: הקריקטורה עלולה לסבך את יאיר נתניהו

ניידת משטרה. ראובן קסטרו
ניידת משטרה/ראובן קסטרו

בשלב זה, על פי כתב האישום, ויסנשטרן או אחד מחבריו הכו בכתפו של המתלונן. הוא החל להתרחק מהם אך הנאשם וחבריו החלו ללכת בעקבותיו. זמן קצר לאחר מכן, לאחר שהאיש עמד במקומו, הקיפו אותו ויסנשטרן והאחרים והחלו לקלל אותו, תוך שהם אומרים לו כי אסור לו לעבוד בשוק יותר ושהם "יזיינו אותו", ואף הכו אותו באגרופים ובעטו בו.

בעקבות אותן מכות, המתלונן נפל על הרצפה. הנאשם לא הסתפק בכך ובעט בו עד שעובר אורח הפריד בין השניים. עם הגשת כתב האישום, הפרקליטות ביקשה לעצור את ויסנשטרן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציין עו"ד אביעד דוייק מפרקליטות מחוז ירושלים כי "העבירות המיוחסות לנאשם מקימות חשש סביר ששחרורו יסכן את ביטחונו של אדם ואת ביטחון הציבור, ולפיכך קמה עילת מעצר נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully