וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ההתקפות: יאיר נתניהו הסיר את הפוסט שעורר סערה

10.9.2017 / 22:22

בנו של ראש הממשלה הסיר את הקריקטורה בעלת הניחוח האנטישמי שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו, לאחר ההתקפות הנרחבות שהיא גררה. גם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ תקף: "הפוסט לא היה צריך להיכתב"

עריכת וידאו:ניר חן

סערת יאיר נתניהו - עדכונים אחרונים

- בנו של ראש הממשלה פרסם בפייסבוק קריקטורה שכינה "שרשרת המזון"
- בציור נראים בין היתר המיליארדר סורוס, איש לטאה, דמות שמזכירה ציורי יהודים בתקופה הנאצית
- בהמשך השרשרת, לשיטת נתניהו הבן, נראים אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי
- ראש ה-KKK לשעבר, דייויד דיוק, שיתף את הפוסט של נתניהו בהבעת תמיכה
- גנץ ופירון: "הפוסט לא היה צריך להיכתב"
- נתניהו הסיר את הפוסט

"הפוסט שפרסם אמש לא היה צריך להיכתב", כך כתבו היום (ראשון) מייסדי תנועת פנימה, הרב שי פירון והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, בהודעה משותפת שפרסמו בעמוד הפייסבוק של התנועה. "לא רק כבנים לשורדי השואה, אלא כל מי שערכים הם נר לרגליו, ללא שיוך מגזרי ופוליטי מתקומם על התוכן והסגנון. את הימים שלפני ראש השנה יש להקדיש לבקשת סליחה והפסקת השיח המשניא, המסית והמפלג".

בעקבות הסערה הסיר הערב נתניהו את הפוסט מעמוד הפייסבוק שלו. עם זאת, הוא הותיר בעמוד את הפוסטים שכתב לאחר מכן, ובהם התגאה בתגובות שגרר.

פוליטיקאים ואישים גינו אמש את הפוסט שפרסם בנו של ראש הממשלה, ובו מוצגת "שרשרת" שבה המיליארדר היהודי-אמריקני ג'ורג' סורוס מוביל בחכה לטאה, שמובילה דמות המזכירה איורי יהודים בביטאונים נאצים-אנטישמיים, שמובילה את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, את מוביל ההפגנות בפתח תקווה אלדד יניב ואת אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי.

עוד בוואלה! NEWS:
לא רק ניחוח אנטישמי: הקריקטורה עלולה לסבך את יאיר נתניהו
הפוליטיקאים זועמים על יאיר נתניהו: "קיבל חיבוק מהקו קלוקס קלאן"
"אירמה" מתקדמת לפלורידה והפוסט של יאיר נתניהו | כותרות השבת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערב התייחס לראשונה חבר כנסת מהליכוד לסערה, כשאורן חזן צייץ בטוויטר כי "יאיר נתניהו היקר, תקשיב לסחבק וקח איזו חופשה קצרה לצרכי התאווררות. אם צריך – אני יכול להמליץ על כמה יעדים שיעזרו לנקות את הראש".

מי שהביע תמיכה בפוסט של נתניהו הבן הוא דיוויד דיוק, ראש ארגון הימין הקיצוני הקו קלוקס קלאן לשעבר, כששיתף את הכתב בעניין. בתגובה לפוסט צייץ ברק: "זה מה שהילד שומע בבית? מה זה, גנטיקה או מחלת רוח עצמונית? לא משנה. בכל מקרה כדאי מאוד שנממן לו פסיכיאטר, ולא אבטחה ונהג צמוד".

יאיר נתניהו הגיב לכך בעמוד הפייסבוק שלו, וכתב: "אני מקווה שאהוד ברח לא צייץ עלי ממקום מושבו בבוסטון (בין עסקה מפוקפקת אחת לשנייה) כשהוא שיכור מוויסקי (כמו שזכור לי היטב). הגיע הזמן לגריאטר אהוד".

ND מיטב שערוריות הרשת של יאיר נתניהו. מערכת וואלה! NEWS
נתניהו. הסיר את הפוסט/מערכת וואלה! NEWS

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, אמר כי זהו "יום עצוב במיוחד לכל עם ישראל כשמבית ראש הממשלה של מדינת היהודים יוצאת קריקטורה שראש ה-kkk מסכים לה". יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג, גינה גם הוא ואמר: "כל יהודי צריך לחוש חלחלה ובושה מכך שקריקטורה סטייל דר שטירמר יצאה ממעון ראש הממשלה הישראלי ומקבלת חיבוק מגדול האנטישמים. למחוק, להתנצל ולגנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully