וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירו ותלשו את המצלמות: פוענח רצח העבריין במתחם הצימרים ברחובות

10.9.2017 / 13:04

המשטרה פענחה את הרצח מלפני שלושה חודשים, שבמהלכו חשודים שני חברי ארגון פשע מהשפלה כי ירו בעטר במתחם שאותו ניהל, תלשו את מערכת הקלטת מצלמות האבטחה ונמלטו. הם היו אמורים לקבל 50 אלף כל אחד - אך בפועל קיבלו סכום נמוך בהרבה

צילום: דוברות המשטרה

המשטרה פענחה את רצח העבריין יוסי עטר ברחובות לפני כשלושה חודשים - כך הותר היום (ראשון) לפרסום. מהחקירה עולה כי עטר, תושב רחובות בן 59, נרצח על ידי שני אנשי ארגון פשיעה מהשפלה ומחר יוגש נגדם כתב אישום בבית המשפט המחוזי מרכז בגין רצח.

השניים - יבגני גולבקו, המכונה "אסחב", בן 22, ורוסלן שצפטניוב, בן 25 מרחובות - חשודים כי רצחו את עטר במתחם הצימר שלו, "נייס פלייס", שברחובות. תמורת הרצח, היו אמורים שני החשודים לקבל 50 אלף שקל כל אחד, אולם בפועל קיבלו רק חלק קטן מהסכום.

מהחקירה עלה כי כמה שבועות לפני הרצח, עברו שני החשודים להתגורר במתחם הצימרים של עטר. בערב הרצח יצאו השניים מהמקום ושבו דרך פרצה בגדר בשעה 20:30. הם ניגשו אליו, על פי החשד, כשפניהם מכוסות, שלפו אקדחים וירו לעברו בעת שהלך בחצר המתחם בגבו אליהם.

יוסי עטר 10.9.17. רחובות היום, מערכת וואלה! NEWS
היה מעורב ברצח נהג משאית. יוסי עטר/מערכת וואלה! NEWS, רחובות היום

עוד עלה מהחקירה כי בשלב זה ניסה עטר להימלט לעבר המחסן במתחם וסגר את הדלת, עולם השניים פרצו אותה בבעיטה, תלשו את מערכת ה-DVR המתעדת את המקום ונמלטו. במנוסתם, השאירו במשרדו את אחד האקדחים שהיה ברשותם. כאשר הגיעו לתל אביב, שרפו את בגדיהם ונפטרו מה-DVR.

לפני יותר מ-25 שנים היה מעורב עטר ברצח נהג משאית, כשארב לה יחד עם חבריו במטרה לשדוד מוצרי חשמל יקרי ערך שהובילה מאילת לרצועת עזה. הנהג ניסה להתנגד לשוד, ונורה למוות. חברו הפך לעד מדינה, הפליל אותו והוא נשלח למאסר עולם, שנקצב ל-20 שנה. כיווני החקירה שנבדקו, בין היתר, הם סכסוך של עטר מימי הכלא, נסיון סחיטה או גביית דמי חסות, סכסוך חדש בין עבריינים – וייתכן שאף פעולת נקם על הרצח מלפני חצי יובל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מנהל מתחם צימרים NIcr Place ברחובות נורה למוות במקום, 2 ביוני 2017. מד"א
החשודים ניסו לטשטש את העקבות. זירת הרצח/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully