וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופה "אירמה" בארה"ב, וסערת יאיר "הון" בישראל: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

10.9.2017 / 14:00

צילום:אבי כהן,בני בן סימון, רויטרס,CNN

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

איש העסקים רמי לוי עוכב הבוקר לחקירה יחד עם ראש מועצה מקומית ומנהל עיתון בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים. אבי אשכנזי, כתב וואלה! NEWS לענייני פלילים עם הדיווח ופרטים לגבי חקירת מקורב נוסף לשר שטייניץ בפרשת הצוללות.

זו כבר שגרה בחודשים האחרונים: עוד פוסט של יאיר נתניהו גורר ביקורות וסערה, הפעם זאת קריקטורה שמציגה את אהוד ברק, אלדד יניב ומני נפתלי עם מוטיבים אנטישמיים. טל שלו, הכתבת הפוליטית של וואלה! NEWS עם התגובות בליכוד.

סופת ההוריקן אירמה מתקרבת לחופי ארצות הברית ולוחכת כבר בחופי פלורידה בשעה זו. אלפים מנותקים מחשמל ומאות אלפים עזבו צפונה.כתב CNN במיאמי הומאר חימנז עם הדיווח. הישראלית חמדת בר דווחה ממיאמי והישראלית יעל קמפבל דווחה מסרארוטה במערב פלורידה.

המאבק של החילונים בעיר ערד נגד השתלטות של חסידי גור הגיע לשיא חדש של עימותים. יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום עם הפרטים.

הישג לסרט הישראלי "פוקסטרוט" של הבמאי שמוליק מעוז בפסטיבל ונציה . אבנר שביט שליח וואלה! NEWS לונציה על הלילה השמח והשחקן ליאור אשכנזי על הצלחת הסרט והביקורת של שרת התרבות.

פחות משבועיים לראש השנה - התלושים. הילה ציאון, עורכת וואלה עסקים, בדקה מי מקבל כמה בישראל 2017?

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully